Wpis z mikrobloga

Czołem Mirki,
zbieram się do zrobienia badań, aby wiedzieć czy wszystko ze man okej. Niedługo kończę 26 lat i pomyślałem że to fajny czas aby zweryfikować czy wszystko jest okej - zwłaszcza, że odżywiam się raczej mało zdrowo, mam mało snu - dużo pracuję.

Niestety nie znam się na badaniach i nie wiem na co zwrócić uwagę. Kiedyś byłem na NFZ z chęcią zrobienia badań, to powiedzieli mi że za młody jestem (nie opłacało się finansowo pewnie).

Chciałem sprawdzić swój stan zdrowia, poziom testosteronu, no i wątroby gdyż kiedyś miałem bardzo mocną kurację #izotek.

Powiedzcie mi co byłoby najlepiej zrobić?
Myślę o prywatnej placówce, np: ALAB - polecacie jakiś konkretny zestaw badań?
Bo poza morfologią, testosteronem - nie wiem na co jeszcze zwrócić uwagę

Niedługo wchodzę na #cateringdietetyczny, plus mam zamiar troszkę zadbać o pewne rzeczy tj. nawodnienie i więcej snu, więc akurat mógłbym sobie za kilka miesięcy porównać czy coś się poprawiło.

Z góry dzięki za podpowiedzi!

#zdrowie #medycyna #mirkokoksy #testosteron #trt #badania #pytanie
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Yakooo: Te promocje to z d--y są, ja na miejscu zawsze mam inne ceny xD zawsze te promocyjne (niższe)

Co to zestawu to nigdy go nie brałem. To taki zlepek po trochu wszystkiego, np. z wątroby jest tylko alt. Ja kupuje całe pakiety tak jak napisałem, a te niektóre rzeczy tylko pojedynczo jak np. ob, crp, glukoza. Jak badam wątrobę czy trzustkę to wole wziąć pełny pakiet.
Ale ogólnie Twój
  • Odpowiedz
@Yakooo: Szczerze jeśli nie masz żadnych objawów, to morfologia + lipidogram + cukier + d12 + usg i tyle styknie. W sumie ten pakiet ci nawet rodzinny bez problemu wypiszę
  • Odpowiedz
Możesz coś naściemniać, że coś tam Cię kuje w boku, a to jakieś wysypki masz, duży apetyt, czasem biegunkę.

@Vadzior: Z tym bym uważał bo jeszcze wyłapie skierowanie do szpitala xD
  • Odpowiedz