Aktywne Wpisy

wscieklykabanos +554
Nie zatrzymuj się przed przejściem dla pieszych bo jakiś furiat zajedzie ci drogę i wyskoczy z łapami. Typ pindolnięty.
https://streamable.com/dom2g5
#polskiedrogi #olecko
https://streamable.com/dom2g5
#polskiedrogi #olecko

okoboji +16
taa buda z oknem i kwiatuszkami, jeszcze może kanapa i netflix w środku dla pieska xDD
stan umysłu psiarzy na rok 2026
#psiarze #heheszki #polskiedomy #nieruchomosci
stan umysłu psiarzy na rok 2026
#psiarze #heheszki #polskiedomy #nieruchomosci
źródło: Zrzut ekranu 2026-03-10 o 10.04.59
Pobierz

źródło: temp_file4049216010200237895
PobierzByles w wojsku? Widziales jak wyglada szkolenie?
Oczywiscie ze nikt po szkoleniu nie bedzie pilotowal F16 bo nie od tego jest. On jest od tego zeby wojsko zawodowe mialo kogo wyslac na smierc. Bo po takim szkoleniu jak jest serwowane to na wiecej nie ma co
Ja natomiast jestem zwyklym elektrykiem. Placa mi za podlaczanie kabelkow. Ale jak przyjdzie co do czego to mam ginac bo tacy jak Ty (bez urazy - nic ad persona - mowie ogolnie) potrzebuja mojego wsparcia.
Jakos jak nic sie nie dzialo to nie potrzebowali i fajnie sie bawili - za to
Natomiast co do cwiczen, wszystko na razie jest chaotyczne, i watpie, ze bedzie to po ludzku zaplanowane, a bardziej "sztuka jest sztuka" czyli szkolenie ma sie odbyc i to najwazniejsze. Natomiast, szkolic
@Marktrel299: A samochody ternenowe, ciezarowe kto obsłuży? W sztabie kto bedzie siedział? Mosty, łodzie, dziwigi, ciagniki itd policzyles? Smiglowce, drony.
Tego co teraz jest to nie obsadzi wojsko zawodowe.
@szurszur: a co, te wszystkie samochody terenowe i ciężarowe muszą wyjechać wszystkie jednocześnie?
Do okopu idą ci co chcą i ci którym za to społeczeństwo płaci jeżeli reszta zadecyduje że nie ma w tym interesu i ma to w dupie to po wypsztykaniu się z chętnych kończymy imprezę zmieniają się gęby u koryta i w sumie to tyle.
@Towarzysz_Moskvin: Ile to