Wpis z mikrobloga

@B3diSoprano: Ale Ty pierdzielisz :DDD Niezle sie usmialem.

Byles w wojsku? Widziales jak wyglada szkolenie?

Oczywiscie ze nikt po szkoleniu nie bedzie pilotowal F16 bo nie od tego jest. On jest od tego zeby wojsko zawodowe mialo kogo wyslac na smierc. Bo po takim szkoleniu jak jest serwowane to na wiecej nie ma co
  • Odpowiedz
  • 1
@gorzki99: 4 lata jestem zolnierzem zawodowym. Wiec sam sobie odpowiedziales. Nie bedziesz latał F-16 bo od tego jest pilot zawodowy, ktory podczas wojny będzie tym samolotem latał i jest możliwość, że zginie. A Ty jesteś potrzebny do tego by miał kto biegać z karabinem, chyba że jesteś jakims turbo informatykiem lub lekarzem, to zapewne znajdą dla Ciebie inne zajęcie.
  • Odpowiedz
@B3diSoprano: Super. Bedziesz se latal i moze zginiesz. Za to od 4 lat Ci placa. Za wykonywanie swojej pracy.

Ja natomiast jestem zwyklym elektrykiem. Placa mi za podlaczanie kabelkow. Ale jak przyjdzie co do czego to mam ginac bo tacy jak Ty (bez urazy - nic ad persona - mowie ogolnie) potrzebuja mojego wsparcia.

Jakos jak nic sie nie dzialo to nie potrzebowali i fajnie sie bawili - za to
  • Odpowiedz
@Bertoos: Calosc sprowadza sie do ego czy NATO zadziala, jezeli tak, to mobilizacja cywili nie bedzie potrzebna. Jezeli nie, to sorry, tak jak na Ukrainie, dostaniesz bilet w jedna strone, bo zawodowi wojne zaczynaja a mobilizowani ja koncza.

Natomiast co do cwiczen, wszystko na razie jest chaotyczne, i watpie, ze bedzie to po ludzku zaplanowane, a bardziej "sztuka jest sztuka" czyli szkolenie ma sie odbyc i to najwazniejsze. Natomiast, szkolic
  • Odpowiedz
To ile my tych czołgów mamy? 200 tysięcy zawodowych żołnierzy na ile 400 czołgów, 100 samolotów i 500 bwp? To ile wychodzi po 200 osób na jednostkę sprzętu ciężkiego?

@Marktrel299: A samochody ternenowe, ciezarowe kto obsłuży? W sztabie kto bedzie siedział? Mosty, łodzie, dziwigi, ciagniki itd policzyles? Smiglowce, drony.
Tego co teraz jest to nie obsadzi wojsko zawodowe.