Aktywne Wpisy

zielonzielon +195
#kanalzero
- jazda z rentierami i deweloperuchami
- jazda z korporacjami
- jazda ze złodziejami co unikają płacenia podatków
- porządek z wpuszczaniem inżynierów
- jazda z rentierami i deweloperuchami
- jazda z korporacjami
- jazda ze złodziejami co unikają płacenia podatków
- porządek z wpuszczaniem inżynierów

Season6 +110
Czy ja mam złudne wrażenie czy to nie jest trochę tak, że większość osób z czatu p------i o wysokich podatkach a sama nie łapie się nad 2 próg podatkowy ? Ja wiem, że konfederacja jest niesamowitym tworem dla młodych, ale prawda jest taka, że większość z tych osób będzie w przeciętnej grupie zarobkowej żyjąc marzeniem milionerów. Takie krótkie przemyślenie.
#kanalzero
#kanalzero
Nie daję sobie rady ze stresem związanym z AI i rynkiem pracy. Studiuję aktualnie na uczelni ekonomicznej. Mam znajomych z grafiki komputerowej czy marketingu, tam cała branża leży już teraz. Nie ma praca dla osób z małym i średnim doświadczeniem. Ludzie 5 lat się uczyli, robili praktyki i się okazuje, że zmarnowali ostatnie lata, zaczynają od nowa teraz. Boję się, że szeroko pojęta branża finansowa jest następna w kolejce do automatyzacji. Obawiam się, że za parę lat będzie jak w programowaniu - znikną stanowiska entry level. Za 10/15 lat może się okazać, że w tym całym korpo będzie tylko kadra zarządzająca i turbo specjaliści, którzy będą nadzorować to co AI wypluje.