Wpis z mikrobloga

Właśnie gospodarz napisał mi, że apartament nie będzie jednak dostępny (termin: sierpień).

Poprosił też, bym ANULOWAŁ rezerwację.

Czy mam sam anulować, czy jednak zmusić go do anulowania? Nie ukrywam, że jestem rozsierdzony - chodzi o wyjazd na konkretne wydarzenie, zabukowałem termin już dawno temu - teraz nie mam szans na znalezienie noclegu w okolicy i prawdopodobnie będę musiał całkowicie zrezygnować z planowanego wyjazdu. Chciałbym, by poszło mu w pięty.

#airbnb
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@gustawny: to jak było to jakieś wydarzenie to pewnie ktoś mu zaoferował więcej. Ja bym na Twoim miejscu nie anulował. Poczekał aż on to zrobi, a później napisał odpowiedni komentarz i wystawił odpowiednią ocenę.
  • Odpowiedz
@gustawny: oczywiście ze on ma anulować, potem się staraj odwołać i żądać rekompensaty, wątpię abyś coś otrzymał, ale jak sam odwołasz to na pewno nic nie otrzymasz

pewnie znalazł jelenia za więcej kasy albo się zorientował ze jakiś popularny event będzie
  • Odpowiedz
@gustawny napisz do supportu żeby czasem nie wystawił znowu ogłoszenia na ten sam termin w wyższej cenie. Możesz też sprawdzić na bookingu lub innych portalach czy czasem mieszkanie nie jest dostępne i dać im znać, że typ walki robi
  • Odpowiedz
@gustawny: nie zapomnij wspomnieć supportowi, że tylko i wyłącznie z uwagi na wydarzenie miałeś tą rezerwację i że będziesz musiał zrezygnować bo nie możesz w tych samych pieniądzach znaleźć żadnej innej oferty w tym okresie, bardzo prawdopodobne, że kase ci zwrócą za event
  • Odpowiedz
@gustawny: Jeżeli niue ma tak jakiegoś ewidentnego błędu cenowego np wynajem za 10zł, to nic nie musisz anulować, a i on będzie miał problem aby odwołać twoją rezerwację.
  • Odpowiedz
  • 12
@greenbong booking nie jest ani trochę prokliencki. Miewałam takie sytuacje i za każdym razem Booking się całkowicie wypinał na klienta. Raz mi powiedzieli, że oni tylko mogą grzecznie poprosić właściciela, ale poza tym nic nie mogą zrobić.
  • Odpowiedz
oczywiście ze on ma anulować, potem się staraj odwołać i żądać rekompensaty, wątpię abyś coś otrzymał, ale jak sam odwołasz to na pewno nic nie otrzymasz


pewnie znalazł jelenia za więcej kasy albo się zorientował ze jakiś popularny event będzie


Oczywiste jest, że to on powinien anulować rezerwację. Potem staraj się odwołać i żądać rekompensaty. Wątpię, abyś coś otrzymał, ale jak sam odwołasz, to na pewno nic nie otrzymasz.

Pewnie
StaryWedrowiec - >oczywiście ze on ma anulować, potem się staraj odwołać i żądać reko...

źródło: ja_pierdole

Pobierz
  • Odpowiedz
@gustawny: ja kazałam znaleźć supportowi miejsce o podobnym standardzie (i tu wymieniłam co dla mnie ważne, bo standard to pojęcie względne), bo aktualnie miejsca są droższe i nie chcesz ponosić tych kosztów. Podaj 1-2 przykładowe wolne miejsca, na które jesteś w stanie się zgodzić. U mnie zadziałało :} Czasami jak mają problem to proponują np €150 rekompensaty i znalezienie swojego miejsca samemu - i tak warto, bo masz jakiś hajs
  • Odpowiedz
oczywiście że dostanie. Booking akurat jest pro kliencki. Znajdą mu hotel za który zapłaci Janusz biznesu


@greenbong: Booking g---o robi. Byłem w identycznej sytuacji, tylko mi januszyca odwołała nocleg 2 doby przed wydarzeniem, kiedy byłem już w podróży.

Na końcu usunęli moją opinię, bo skoro usługa się nie odbyła, to nie mogę wystawić opinii 1/5. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@gustawny:
postrasz go sądem, napisz mu, że jak nie wywiąże się z zawartej umowy, to możesz wynająć nocleg w podobnym standardzie i tym samym terminie, a on będzie zobowiązany do zwrotu różnicy pomiędzy jego ceną, a nową.
  • Odpowiedz