Aktywne Wpisy

pciem +138
Mój sąsiad daje lekcje p----------o puzonu od 9 do 18. Codziennie. Jestem na skraju załamania.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.

KapitanTorpedal +50
Zgadzacie się ze stanowiskiem europoseł Baryłki, i jak rozumiem całej Konfederacji bo udostępnili to na swoim oficjalnym peju, że nie należy wysyłać żadnej pomocy Ukrainie?
Co waszym zdaniem się stanie jeśli Ukraina przez brak pomocy jednak upadnie i rosja przejęłaby kontrolę nad jej armią? A co jeśli jeszcze Trump doprowadziłby do wycofania wojsk USA z Europy, albo wyjścia USA z NATO?
Nie wiem jak waszym, ale moim zdaniem lepiej wspierać Ukrainę, żeby wojna trwała na ich terytorium i nie było ryzyka przeniesienia jej do Polski. To co wypisuje Baryłka, nie dość że będąc kobietą, to jeszcze europosłem który sobie bezpiecznie będzie siedzieć w Brukseli gdyby wybuchła wojna, jest skrajnie szkodliwe dla naszego bezpieczeństwa.
#polityka #neuropa #bekazpisu #bekazprawakow #bekazkonfederacji #4konserwy #wojna #ukraina
źródło: image
PobierzChcesz wiedzieć?
Powiem tak.