Wpis z mikrobloga

nie nowy, ja nie kojarzę żebym widział


@PiotrFr: Chyba inny, ale wydaje mi się, że też już go widziałem. W każdym razie o problemach z hamulcami w Xiaomi SU7 wiadomo już od dawna.

https://wykop.pl/link/7442453/pierwszy-polski-wlasciciel-samochodu-xiaomi-su7-max/komentarz/124182947/nic-dziwnego-ze-rece-mu-sie-trzesa-widzialem-jakie-ten-samochod-ma-hamulce#124183227
@Yelonek +4
@jack_: Tesla wkłada lepsze hamulce do Perfromance. Kilka SU7 już rozbiło się na torze, więc nie szalałbym na uilicy jeśli nie ma wystarczająco dużo miejsca.
  • Odpowiedz
@Pietter, ja bym powiedział, że to Xiaomi nie potrafi zrobić szybkiego i zwinnego auta. SU7 waży 1980kg. Takie F90 M5 1955kg, czy RS6 C7 2010kg i nikt nie mówi, że nie nadają się na tor. Nawet RS e-tron ważący 2395kg sobie radzi. Xiaomi już aferą z hamulcami pokazało, że nie mają pojęcia jak robić samochody.
  • Odpowiedz
@PiotrFr: W sumie dobra rozkmina, bo gostek przywalił tyłem więc jego cielsko poleciało w fotel. I się zastanawiam czy lepiej było jakby fotel postawił opór i jego ciało się rozpłaszczyło o ten fotel czy lepiej jak pochłonął część energii a potem się złamał
  • Odpowiedz
  • 1
@jack: i wrzucasz film, gdzie fotel prawidłowo pochłania siłę uderzenia, twierdząc że to to samo, co łamiąca się połowa fotela xD
Giń
  • Odpowiedz