Wpis z mikrobloga

Mam wrażenie że wraz z premierą Gothic 2 dobiliśmy do graficznej ściany w grach wideo. Tytuły z najwyższej półki które ukazały się po tym arcydziele Piranha Bytes może i miały większe wymagania ale nie oferowały przy tym bardziej realistycznej czy szczegółowej grafiki. Nadchodzące GTA VI po tym co mogliśmy zobaczyć na trailerach też tego poziomu raczej nie przebije.

#gothic #gry #grafikakomputerowa #pcmasterrace
maresun - Mam wrażenie że wraz z premierą Gothic 2 dobiliśmy do graficznej ściany w g...
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@maresun: Dokładnie to. Deweloperzy nakupują jakichś najnowszych unreal enginów (najnowsza wersja tego silnika to już 5ta z kolei, a nawet nie powstają nowe unreale bo seria skończyła się na c------m unreal 2), nawalą dynamicznych oświetleń, shaderów i wszystkie nowe gry od co najmniej 15 lat wyglądają jakby były z plastiku. Daj pan spokój.
  • Odpowiedz
@maresun: Tego typu posty, kopiujące post innego użytkownika, z zamieną dosłownie dwóch słów to chyba najniższy level shitpostingu jaki istnieje. Naprawdę - nawet będąc tutaj totalnie anonimowym byłoby mi wstyd dodać taki wpis.
  • Odpowiedz
skillowy system walki i eksploracja lepsza od tych wszystkich wiedźminów, cyberpunków i horizonów dla ciot


@melonixmix: no akurat prawda, uwielbiam wiedźminy i cyberpunka, ale eksploracja (od wiedźmina 3 w górę) to niestety ala ubisoft. Nawalone jakichś znaczników i człowiek za nimi podąża. Wolę o wiele mniejszą mapkę, ale z wieloma szczegółami i opisami typu "skręć za północną bramą w lewo a jak zobaczysz taki duży kamień to w prawo i
  • Odpowiedz
@maresun: bajtujesz, prawda? Jesli nie, to niech cie reka boska broni przed jakimkolwiek podejmowaniem krytycznych decyzji opartych o estetyke badz artystyczna ocene czegokolwiek.
  • Odpowiedz
@maresun: obiektywnie, tak gra bylo spoko, moj brat byl i jest do dzis turbo fanem, ale subiektywnie ta grafika, razem z bulkowatymi postaciami, nigdy mnie nie urzekla. Kolorystcznie fajnie, ale "najbardziej realistyczna grafika" (?) - no k---a nie
  • Odpowiedz
@maresun: Gry na Unreal Engine są strasznie nierówne graficznie. Stalker 2 to najlepszy przykład gdzie pewne miejscówki przy odpowiednich warunkach pogodowych potrafiły wyglądać fotorealistycznie a w innych okolicznościach wiało grafiką sprzed 15 lat.
  • Odpowiedz