Aktywne Wpisy

Shoujiki +198
Nie ma bardziej wnerwiającego youtubera niż ten pyzaty i wiecznie niezadowolony obżartus xD chłop co potrafi zachwycać się kebabem z psa albo pleśniejącą zapiekanką z serem z proszku, ale daj mu do zjedzenia coś co nie jest chemicznie podrasowane w 100% i kosztuje więcej niż 20 pln to zjedzie ci interes ¯\(ツ)/¯ a jego fani podobny poziom, śmianie się z gwiazdek michelin, bo naklejka muala lepsza :DD beka bo Wojek zjadł burgera

źródło: IMG_2209
Pobierz
pciem +80
Mój sąsiad daje lekcje p----------o puzonu od 9 do 18. Codziennie. Jestem na skraju załamania.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.
Kolejny chiński motościek na Pepperze do MINUSOWANIA!
NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ, miesiąc temu to auto było za 103.900zł, teraz podniósł cenę za 108.900zł bo i tak się sprzeda na Pepperze XD
Gość zrobił sobie z Peppera darmową reklamę a moderacja to toleruje....
Zglaszajcie jako spam i Minusujcie, link poniżej:
https://www.pepper.pl/promocje/nowy-mg-hs-15-t-gdi-excite-o-mocy-170km-2-serwisy-w-cenie-ocacnnw-za-999zl-7lat-gwarancji-2024-1014422
#pepper #otomoto #motoryzacja #spam #mg #chinczyk #szambo #afera #reklama
źródło: 1000004410
PobierzAle ludzie mieli ścisk odbytnicy jak się pojawił jakiś przeceniony z 600 na 400 xd
"A czemu tak drogo"
"Co on ze złota"