✨️ Obserwuj #mirkoanonim Nie wiem czy nie odpuścić siłowni bo mam dużo gorsze wyniki niż wszyscy, 300kg total( 120kg ciąg, 100kg przysiad, 80kg wyciskanie). Mam 30% tkanki tłuszczowej 89kg 183cm, 23 lata. Ćwiczę od roku i powinienem mieć z 500kg w totalu jak przeciętna osoba, ale nie dam rady. Wstydzę się ćwiczyć z takimi wynikami w miejscu publicznym a nie mam w domu miejsca na siłownię. #mikrokoksy #silownia #zalesie
@Pan_Slon: Myślę że nawet 99%. Na publicznej siłowni to ludzi interesuje kiedy skończysz, czy zostawisz po sobie porządek i czy nie gruntujesz jak zarzynane prosię niż to ile talerzy narzucisz na sztangę. Porównywanie się z innymi będąc amatorem to po prostu xD
@mirko_anonim: 500 kg w totalu nie jest dla przeciętnej osoby na siłowni, Musisz naprawdę solidnie pracować czasem nawet 2-3 lata na taki total. A na ulaństwo jest po prostu dieta z deficytem kalorycznym ¯\(ツ)/¯
✨️ Autor wpisu (OP): @Zoriuszka @starycap @winterberrysandwich @ifritti @Pan_Slon Nie baituje. Nie napisałem, że kogoś to obchodzi tylko MNIE jest wstyd z takimi wynikami bo jestem dużo gorszy od wszystkich. Wszyscy na wykopie macie 600kg+ w totalu, albo ćwiczycie sylwetkowo jak Lewus to wtedy wyniki w trójboju nie mają znaczenia. Całe życie jestem we wszystkim gorszy od rówieśników, chciałbym chociaż w jednej dziedzinie być w normie,
@mirko_anonim zawsze będziesz gorszy w prawie wszystkim, tak działa świat. Zmień sobie dyscyplinę na jakiś czas bo i tak nie zostaniesz mistrzem świata i odnajdź radość w robieniu tego. Po co się martwić czymś co ma chillować.
Nie wiem czy nie odpuścić siłowni bo mam dużo gorsze wyniki niż wszyscy, 300kg total( 120kg ciąg, 100kg przysiad, 80kg wyciskanie). Mam 30% tkanki tłuszczowej 89kg 183cm, 23 lata. Ćwiczę od roku i powinienem mieć z 500kg w totalu jak przeciętna osoba, ale nie dam rady. Wstydzę się ćwiczyć z takimi wynikami w miejscu publicznym a nie mam w domu miejsca na siłownię.
#mikrokoksy #silownia #zalesie
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰