Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Nie wiem czy nie odpuścić siłowni bo mam dużo gorsze wyniki niż wszyscy, 300kg total( 120kg ciąg, 100kg przysiad, 80kg wyciskanie). Mam 30% tkanki tłuszczowej 89kg 183cm, 23 lata. Ćwiczę od roku i powinienem mieć z 500kg w totalu jak przeciętna osoba, ale nie dam rady. Wstydzę się ćwiczyć z takimi wynikami w miejscu publicznym a nie mam w domu miejsca na siłownię.
#mikrokoksy #silownia #zalesie

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: RamtamtamSi

🥲 Aktualnie wspiera nas średnio 1 osoba w miesiącu, co nie pozwala na pokrycie kosztów utrzymania serwisu. Wspomóż projekt

• 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Pan_Slon: Myślę że nawet 99%. Na publicznej siłowni to ludzi interesuje kiedy skończysz, czy zostawisz po sobie porządek i czy nie gruntujesz jak zarzynane prosię niż to ile talerzy narzucisz na sztangę. Porównywanie się z innymi będąc amatorem to po prostu xD
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: 500 kg w totalu nie jest dla przeciętnej osoby na siłowni, Musisz naprawdę solidnie pracować czasem nawet 2-3 lata na taki total.
A na ulaństwo jest po prostu dieta z deficytem kalorycznym ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 0
✨️ Autor wpisu (OP): @Zoriuszka @starycap @winterberrysandwich @ifritti @Pan_Slon
Nie baituje. Nie napisałem, że kogoś to obchodzi tylko MNIE jest wstyd z takimi wynikami bo jestem dużo gorszy od wszystkich. Wszyscy na wykopie macie 600kg+ w totalu, albo ćwiczycie sylwetkowo jak Lewus to wtedy wyniki w trójboju nie mają znaczenia. Całe życie jestem we wszystkim gorszy od rówieśników, chciałbym chociaż w jednej dziedzinie być w normie,
  • Odpowiedz
Ćwiczę od roku i powinienem mieć z 500kg w totalu jak przeciętna osoba

@mirko_anonim:

Przeciętna osoba z 500 w totalu po roku ćwiczeń xD wyłącz Tiktoka i instagrama, chociaż nie wiem czy ty poważnie piszesz czy baitujesz.
  • Odpowiedz