Wpis z mikrobloga

@airaG przecież to nic nowego. Praktycznie wszyscy producenci dla swojego kraju tworzą mega wypasione wersje, a na export idą trochę okrojone. W sumie to logiczne
  • Odpowiedz
przecież to nic nowego. Praktycznie wszyscy producenci dla swojego kraju tworzą mega wypasione wersje, a na export idą trochę okrojone. W sumie to logiczne


@BasTajpan: No dokładnie tak jest, i każdy tak robi. Ale to gadanie o tym, że obecni sojusznicy kiedyś mogą nimi nie być, już jest głupie xD.
  • Odpowiedz
@Anakee: No spoko ale po co to mówić? Trzeba być kompletnie odklejonym żeby podawać to opinii publicznej bo przy ewentualnych miliardowych przetargach liczy się też głos ludu (wyborców) i oni powiedzą "Nie kupujcie tego amerykańskiego okrojonego szajsu za NASZE miliardy dolarów bo na was nie zagłosujemy"

Trump chyba naprawdę jest tym Ruskim agentem...
  • Odpowiedz
@BasTajpan no nie wiem, polskie wersje eksportowe były lepsze

Różnice pomiędzy polskim Polonezem produkowanym na rynek krajowy a wersją eksportową wynikały głównie z dostosowania samochodu do wymagań zagranicznych odbiorców, a także z ograniczeń produkcyjnych i ekonomicznych w Polsce w czasach PRL. Oto kluczowe różnice:

1. Jakość wykonania i wykończenia:
- Wersje eksportowe były lepiej wykończone, z większą dbałością o szczegóły, np. dokładniejsze spasowanie elementów nadwozia czy lepsze materiały we wnętrzu
  • Odpowiedz
@BasTajpan: Powiem więcej - często te wypasione wersje tak naprawdę nie istnieją xD

Ludzie często mylą produkty z demonstratorami technologii, albo z jakimiś targowymi egzemplarzami, które są wypchane rozwiązaniami z półki. Targowa wersja Abramsa to prawie 100 ton ważyła i była okładana pancerzem reaktywnym. Ani jednego egzemplarze nie ma na stanie nawet amerykańskiej armii.
  • Odpowiedz
@Anakee: Tylko jak pisałem, większość ludzi głosujących i płacących podatki "nie liznęła tematu", a to ich sprzeciw może powstrzymać rządy przed zakupem F-35. Sabotaż własnej firmy jaką jest LM, która cały czas leci na giełdzie od czasów później kampanii i wygranej Trumpa.

Brakuje jeszcze żeby potwierdził możliwość uziemienia całej floty jednym przyciskiem co pewnie się wydarzy jak go ktoś o to zapyta. Nie zapominajmy, to jest 78 letni dziadek.

Zamiast
  • Odpowiedz
@jednorazowka

### 1. Fiat 125p (Polski Fiat)
- Wersje eksportowe:
- Na rynki zachodnie (np. Wielka Brytania, Francja) eksportowano wersje z lepszym wykończeniem wnętrza, np. tapicerką z weluru zamiast standardowej sztucznej skóry.
- Montowano mocniejsze silniki (np. 1.5 l w wersji 1500 zamiast 1.3 l) oraz lepsze reflektory zgodne z normami
  • Odpowiedz
@BasTajpan: Sprawa nie jest taka oczywista. Weźmy na przykład takiego F16, wersja Peace Sky była w zasadzie tak dopasiona jak to było możliwe w tamtym czasie i przewyższała pod tym względem amerykańskie F16 które z tego co mi wiadomo w tamtym czasie nadal nie wszystkie miały wyświetlacze nahełmowe.
Za to pewnie radar ma nieco upośledzone funkcje przeciwdziałania zakłócaniu, odbiorniki GPS mogą być gorsze, transpondery mogą być inne (albo mieć biedniejszy
  • Odpowiedz