Wpis z mikrobloga

#gry #assassinscreed #ubisoft
AC: Unity (z 2014 roku) to był peak serii jeśli chodzi o gameplay, poruszanie się, parkour, miasta, lokacje. Wszystko później to był po prostu zjazd w dół, a AC: Shadows tylko to potwierdza. Kolejna gra z serii "jakim cudem 10 lat starsza gierka zrobiła to lepiej?".
Krs90 - #gry #assassinscreed #ubisoft
AC: Unity (z 2014 roku) to był peak serii jeśli...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Krs90: No ale tam dalej skradanie było upośledzone, bez możliwości przenoszenia ciał. Dopiero Syndicate był pod tym względem bardziej ogarnięty technicznie, bo można było w końcu przenosić ciała.
  • Odpowiedz
@Krs90: AC Unity miało świetny system poruszania się. Shadows ma taki sam jak w origins. Tak, tak od 2017 parkour jest zupełnie inny, jest wręcz uproszczony.

Ale fajnie się teraz patrzy na Unity, a jakoś nikt nie chce wspomnieć ile lat doprowadzali tą grę do porządku XDD
  • Odpowiedz
  • 0
@Krs90 Unity zostało zjechane od stóp go głów, a gre w 2017/18 można było kupić za kilka złotych, a teraz jest peakiem serii. Z tym tempem Odyssey czy Shadows za 10 lat będzie wspominane podobnie
  • Odpowiedz
  • 1
@Angmac: Zostało zjechane ze względu na bugi (głównie graficzne) które były po prostu śmieszne i "viralowe", więc dlatego tak bardzo się to rozrosło, ale nie zmieniło to faktu, że gra była bardzo dobra i wspominana byłaby dużo lepiej gdyby nie rzeczy jak na obrazku poniżej. Podobny los spotkał Batman Arkham Knight ze względu na optymalizację na PC przy premierze.
Biorąc pod uwagę jaki zjazd ma seria AC, to faktycznie za
Krs90 - @Angmac: Zostało zjechane ze względu na bugi (głównie graficzne) które były p...

źródło: obraz_2025-03-21_120132249

Pobierz
  • Odpowiedz
@Krs90: moim zdaniem to żadna z nich nie koli w oczy. Podoba mi się w shadows że zrobili typowy japoński sposób biegania, poruszania się. Do tego są jakieś efektowne salta też. Nie jest najgorzej
  • Odpowiedz