Wpis z mikrobloga

#rower pomocy mirasy bo nie wytrzymie. chłop (ja) chce se kupić rower do 3k, taki żeby jeździł po mieście, asfalt i jakieś leśnie ścieżki nic szalonego. żaden wyczynowiec, żaden sprint na 300 kilometrów ot na pare godzinek dziennie se pojeździć i pochillować. nie wiem co wybrać, nie znam się kompletnie. atakują mnie jakieś gravele crossy mtb atb, a dla mnie to czarna magia. więc pytanie #jakirower?

widziałem jakieś kross evado 4, jakieś z decathlonu.
na olx taki mi mignął: https://www.olx.pl/d/oferta/rower-unibike-viper-rama-21-cali-CID767-ID14F3LG.html
widzę, że nowy około 4k a ten 1300? chyba, że to stary rocznik jakiś.

185cm mam, 88 waga jak to ważne. nie ma w mojej wsi ani bliżej niż 80km możliwości wypożyczenia, ani przejażdżki, więc chce coś online i ewentualnie zwróce jak nie siądzie. pomocy ()
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 0
@EXjulian właśnie dużo widziałem wpisów, że te gravele to marketingowo pchane są bardzo. cross chyba najbardziej taki "basic" się wydaje, czyli dla mnie na start idealny. masz jakieś konkretne marki do polecenia? albo jakiś kanał na yt/recenzje cokolwiek?
  • Odpowiedz
  • 0
@tomek_27: w mieście też sobie spoko radzi? fajny, ale zastanawiam się czy to nie jest "overkill" na moje zastosowanie xD a no i coś wymieniałeś w nim na start?
  • Odpowiedz
@antifyme nic nie wymieniałem, jedynie dorzuciłem błotniki. Do miasta spoko, oryginalne opony nadają się w sumie do wszystkiego, dodatkowo mają boczny pasek odblaskowy, więc będzie Cię widać, w lesie może być trochę twardo.
  • Odpowiedz
@antifyme nie mam, mam tylko ten z Decathlona od ponad 10 lat w którym większość wymieniłem już, i dwa lata temu kupiłem krossa na szosę ale to naprawdę też taki model baisic eskier 2.0 czy jakoś tak. Dla mnie "wyznacznikiem" jakie rower powinien spełniać jest korba inna niż na kwadrat jak widzę jakieś roweru Treka czy Fuji albo inne gdzie za markę trzeba dołożyć i rower jest w cenie 6-10k a