Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
#dhl Jako firma kurierska mieli zrealizować dostawę na terenie kraju zamówienia na #aliexpress z dostawą do ich automatu paczkowego.
Przesyłka szybko dotarła i...
- 11.02 - dociera do kraju, a DHL rejestruje nadanie. Jednocześnie w systemie trackingowym pojawia się "w drodze".
- 18.02 - czyli po tygodniu czasu żadnej zmiany statusu. Składam reklamację z prośbą o wyjaśnienie, co się dzieje z przesyłką. Następnego dnia otrzymuję pierwszą odpowiedź (1) o sprawdzaniu.
- 20.02 - przesyłka zwrócona do nadawcy (o czym dowiem się następnego dnia)
- 20.02 18:00 - przesyłka odebrana przez nadawcę (uwaga j.w.)
- 21.02 otrzymuję suchą informację, że zgłoszenie zostało zakończone (2). Wchodzę na tracking i dowiaduję się o w/w. Dzwonię z reklamacją.
2 godziny później otrzymuję informację mailową (2) "w wyniku błędu kuriera przesyłka została zwrócona do nadawcy". Tak, kurier się cały tydzień mylił po czym stwierdził, że w 8 godzin ją nie dość, że zwróci to jeszcze nadawca zdążył odebrać.
- Próbuję czegoś dowiedzieć się ze strony Ali, ale oni mają tylko, że "zwrot".
- 3.03 Składam reklamację do DHL z żądaniem zwrotu kasy (5,29 - śmieszna kwota) za przesyłkę, której nie mogli dostarczyć.
- 14.03 Dostaję odpowiedź (3), że ja nie mam żadnych praw i mogę się sądzić.

Co byście zrobili? Jednocześnie dowiadywałem się u RPK, że najlepiej iść do powiatowego rzecznika konsumenta, żeby podjął mediację. Mieliście kiedyś taką sytuację? Coś to da?

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: RamtamtamSi

❤️ Projekt mirko.pro działa dzięki wsparciu użytkowników - dziękujemy! Wspomóż projekt

mirko_anonim - ✨️ Obserwuj #mirkoanonim
#DHL Jako firma kurierska mieli zrealizować d...

źródło: d4d9741a56e1e

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via mirko.proBOT
  • 0
wyważony-entuzjasta-50: jedynie napisali, że nie jesteś upoważniony do reklamacji.

I faktycznie takie są przepisy, reklamuje nadawca, a dopiero po odbiorze może sam odbiorca (opóźnienie, uszkodzenie).

Więc zgłoś brak paczki nadawcy/sklepowi i niech oni reklamują/wyślą ponownie.
  • Odpowiedz