Aktywne Wpisy

pciem +287
Mój sąsiad daje lekcje p----------o puzonu od 9 do 18. Codziennie. Jestem na skraju załamania.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.

KapitanTorpedal +62
źródło: fd427dc30457af245d36d3ab4af7876e66e2bd407c1d750a9cff0354c8b6ff94
Pobierz18-letnia onlyfansiara to dorosła niezależna kobieta
25-latka ze starszym facetem to DOSŁOWNIE JESZCZE DZIECKO
20 lat to dziecko ale 18-latek niech idzie na mięso armatnie i ma prawa wyborcze, może prowadzić pojazdy ważące
Komentarz usunięty przez autora
Nie może być tak że ktoś o tak nierozwinietym umyśle ma mieć wpływ na państwo.
Tak jak o ile jestem bardziej lewicowy tak nie rozumiem jak ogromna część tej liberalno lewicowej społeczeności nie widzi sprzeczności, żeby tak p-------ć z tym, że nastolatek może sobie zmienić płeć. Czyli jednocześnie twierdzą, że 18 letnia kobieta (lub dwudziestoparloatka) jest zbyt niedojrzała, żeby wchodzić w relacje z mężczyznami i zawsze relacja z różnicą wieku opiera się na manipulacji ze względu na władzę czy coś (nawet gdy ta różnica