Aktywne Wpisy

pciem +115
Mój sąsiad daje lekcje p----------o puzonu od 9 do 18. Codziennie. Jestem na skraju załamania.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.

new-object +216
5 lat więzienia i 10 lat zakazu prowadzenia pojazdów xD
I tłumaczenie
^ słowa prokuratora, a nie adwokata XD
I tłumaczenie
Oskarżony jest osobą uzależnioną od social mediów
^ słowa prokuratora, a nie adwokata XD

źródło: image
Pobierz
#mieszkanie #wynajem #anonim
Witam wszystkich użytkowników
Wynajem mieszkania:
Warszawa, Wola ( bardzo dobra lokalizacja, metro pod blokiem)
64m2 (3 pokoje)
Garaż podziemny + komórka lokatorska
Rok budowy 2019 (użytkowane od 2021)
Wysoki standard ( i nie mówię tutaj o meblach z Ikea tylko wszystko robione pod wymiar u stolarza, nie było oszczędzane na materiałach jaki i sprzęcie)
Ze względu na to że przeprowadziłem się do innego miasta moje mieszkanie stoi od ponad roku ,,puste”. Przyjeżdżam sporadycznie maksymalnie raz w miesiącu spotkać się ze znajomymi.
Stwierdziłem że czas najwyzszy pomyśleć o wynajęciu mieszkania zwłaszcza że pieniądze z wynajmu przydadzą się na zakup ziemi + postawienie domu w przyszłości.