Wpis z mikrobloga

#afera #oszukujo #zalesie

tl;dr: Kupiłem za 4500 zł piekarnik który okazał się badziewiem, support ma mnie w nosie a na to wszystko zarówno #hisense jak i #mediaexpert nie pozwalają mi na dodanie negatywnej opinii. Nie kupujcie Hisense bo to jest jakiś nieśmieszny żart.

___________

A teraz wersja pełna. Pod koniec 2024 kupiłem piekarnik Hisense: https://www.mediaexpert.pl/agd-do-zabudowy/piekarniki-do-zabudowy/piekarnik-hisense-bas614p8b-elektryczny-parowy-czarny-a

Niestety już na samym początku użytkowania okazało się że urządzenie ma sporo problemów - głównie związanych z oprogramowaniem, ale wymieniłem także m.in. problem prowadnicami które czasem przeraźliwie piszczą przy wsuwaniu i wysuwaniu. Większość moich pytań została zignorowana, zamiast tego wezwano do mnie technika który, jak łatwo się domyślić, również nie był w stanie w żaden sposób pomóc mi z softwarem. Zaproponował jedynie wymianę prowadnic na nowe oraz poprosił o przesłanie do niego listy problemów żeby mógł również ze swojej strony zgłosić je do centrali.

Prowadnice zostały wymienione - piszczą tak samo, nic się nie zmieniło. Dodam że wcześniej przez wiele lat miałem piekarnik Beko za 800 zł w którym prowadnice pracowały znacznie ciszej i ogólnie lepiej XD

Do pozostałych problemów Hisense w dalszym ciągu się nie odniosło, a ponieważ od pierwszego zgłoszenia minęło już prawie dwa miesiące zdecydowałem się na wystawienie opinii do produktu zarówno na stronie Hisense jak i Media Expert. Treść opinii dodam w pierwszym komentarzu. Żadna z tych opinii nie została opublikowana, spytacie dlaczego?

- Od Hisense otrzymałem maila o treści:

Dziękujemy za poświęcony czas i szczerą opinię. Przykro nam, że Twoje odczucia względem naszego produktu, są negatywne. Chcielibyśmy dowiedzieć się więcej, co poszło nie tak. Będziemy wdzięczni o kontakt pod adresem gorenje@gorenje.pl. Wierzymy, że wspólnie możemy znaleźć najlepsze rozwiązanie.


No więc gdybyście faktycznie przeczytali moją opinię albo poprzedzające ją maile to może byście wiedzieli co poszło nie tak...

- Z kolei odpowiedź od Media Expert brzmiała:

Szanowny Kliencie, serdecznie dziękujemy za czas poświęcony na podzielenie się z nami swoją opinią. Niestety nie możemy jej opublikować ze względu na niezgodność jej treści z Regulaminem dodawania opinii, a konkretnie z zapisami zawartymi w:

§ 3 Weryfikacja opinii, ust. 3, ppkt g) zawiera cenę produktu.


Tu już ręce opadają, ta cena produktu to jakaś tajemnica? Ciekawe czy tak bardzo by wam to przeszkadzało gdyby opinia była na 5 gwiazdek.

Co do zasady staram się jakoś cywilizowanie załatwiać takie sprawy, jestem na wykopie od 16 lat i to chyba pierwszy raz jak kręcę taką aferę ale... no zwyczajnie nie chce mi się już przepychać z botami. Już przełknę to że kupę kasy wydałem na kiepski produkt, może i mogłem zrobić lepszy research, wybrać innego producenta, ale wściekły jestem o to że nawet teraz nie mogę nic negatywnego napisać w internecie żeby być może inną osobę ustrzec przed takim błędem. No więc może chociaż jak ktoś sobie poszuka na wykopie to się dowie.

Dla zasięgu taguję jeszcze #bojowkapiekarska #gotujzwykopem
Owlosiaty-Dzik - #afera #oszukujo #zalesie

tl;dr: Kupiłem za 4500 zł piekarnik który...

źródło: 479694853_1327925191653545_5385056484925285116_n

Pobierz
  • 192
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Zielony34: już mi się nie chce kolejnych takich oświeconych prawd czytać a co dopiero odpisywać, ale będę miły:

Gdybyś przeczytał mój wpis to byś wiedział że w ostatnim akapicie przyznaję się że dokonałem złego wyboru.

Niemniej, to nie odbiera mi prawa do opinii na temat produktu który wybrałem. Gdyby to samo zrobił ktoś przede mną, to ja już mógłbym uniknąć złego
  • Odpowiedz
@Ddudu: nie sposób się nie zgodzić, a z drugiej strony gdybym kupił tani piekarnik i przyszedł się pożalić na wykop że beznadziejny to od tych samych osób miałbym komentarze "kupiłeś tani szajs to czego się spodziewasz" XD
  • Odpowiedz
@Owlosiaty-Dzik mam pół kuchni a hisense i z mediaexpert: lodówka, zmywarka, płyta gazowa, mikrofalówka i okap. I moja opinia jest taka że cały sprzęt się nie nadaje. Zmywarka nie domywa na wszystkich trybach i tabletkach. Płyta gazowa ma wyłączniki czasowe, jedna z galek była uszkodzona serwis powiedział że nie uzna gwarancji bo mogłem sam rozwalić i co pan zrobisz. Mikrofalówka ledwo grzeje, na starej stancji Amica chodziła lepiej. Do lodówki nie
  • Odpowiedz
@Radkovich: Można też kupić w normalnej cenie piekarnik z aplikacją i WiFi - mam taki od Samsunga, działa, robi co trzeba, mogę sobie sterować siedząc 10 metrów od piekarnika i np. zmienić temperaturę po danym czasie gdy potrawa tego wymaga. Nie trzeba było dopłacać 1000 zł do takich wspaniałych funkcji. To dodatkowa rzecz jak każda inna, jednym przydatna - innym zbędna.
  • Odpowiedz
Gdybyś przeczytał mój wpis to byś wiedział że w ostatnim akapicie przyznaję się że dokonałem złego wyboru.


@Owlosiaty-Dzik: A to przepraszam.

Kupiłem Hisense m.in. dlatego że spotkałem się z pozytywnymi opiniami. Wyłącznie pozytywnymi, i teraz już wiem dlaczego - bo pan Hisense nie pozwala na negatywne
  • Odpowiedz
@Owlosiaty-Dzik: Hisense to marka współpracująca z Media Expertem. Jakościowo jest słabo, za to przepłacasz XD
Media Expert dostaje w uj kasy żeby polecać produkty Hisense. Jednym z powodów dla których rozstałem się z pracą media to narzucanie sprzedawania tego gówna i reprymendy u kierownika jak masz za mało sprzedanych produktów tej marki. Oczywiście doradca nic z tego praktycznie nie ma z wyjątkiem wskaźników w systemie. Czasem mam wrażenie że te
  • Odpowiedz
@Owlosiaty-Dzik współczuje. Też lubię piec, gotować itp. I lubię jak coś jest praktyczne. Po wielu różnych eksperymentach dochodzę do wniosku ze jednak najlepsze są rzeczy najprostsze. Żadnych mobilnych apek! Nigdy! Płacisz za to dodatkowe 100% ceny a jest g---o warte. Kuchenka na gaz- 2k Piekarnik Bosh, klasyczny ale dobrej jakości - 2.5k, itp. Ciężko znaleźć ten balans cena/jakość w urządzeniach ale warto próbować :) Powodzenia
  • Odpowiedz