Wpis z mikrobloga

Mirki mam do Was pytanie, czy właściciel obiektu, może od tak anulować rezerwację, zrobioną kilka miesięcy wcześniej? Teraz może więcej zarobić, gdyż ceny poszły ostro w górę. Tłumacząc się błędem w systemie, który jak mniemam nie miał miejsca. Do tego prośba do mnie, abym to ja sam anulował ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Jakie macie z takimi praktykami doświadczenia? co na to booking?

#booking #januszebiznesu
ketjow17 - Mirki mam do Was pytanie, czy właściciel obiektu, może od tak anulować rez...

źródło: message_booking

Pobierz
  • 46
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 691
@ketjow17 nie zgadzaj się, jakby to była prawda to właściciel zawsze może sam anulować, ale wtedy on ma przypał z booking, a Ty dostajesz refund i dodatkową kasę na inną rezerwację. Odpisz żeby on Ci anulował, jeśli jest taka sytuacja. Jesli Ty anulujesz, to niejako zrzekasz sie “gwarancji” od booking.
  • Odpowiedz
Jak już było powiedziane - wal do booking. Mi w analogicznej sytuacji konsultant zaproponował 3 alternatywne miejscówki, a że żadna mi nie odpowiadała to określił budżet do jakiego mogę sam we własnym zakresie znaleźć sobie zakwaterowanie i po wymeldowaniu musiałem wysłać skan rachunku żeby zwrócili mi różnicę.
  • Odpowiedz
@ketjow17: To jest znany scam, miałem taki na Teneryfie jak dużą ekipą pół roku wcześniej zarezerwowaliśmy cały domek i nagle na 2 tygodnie przed wylotem właściciel pisał mi takie bzdury. Uderzyłem do bookingu, ogarnęli mi lepsza wille za kilka koła więcej bez mrugnięcia okiem. Jedyny problem to że musisz opłacić drugą rezerwację a za tamtą dostaniesz po 2 tygodniach zwrot od bookingu i ewentualne wyrównanie jeśli nowe miejsce jest droższe
  • Odpowiedz
  • 0
@Artur93: tak myślałem, tylko nie miałem jeszcze podobnej sytuacji i nie wiedziałem jak w takim temacie działa booking, bo sam zwrot kasy jest mało satysfakcjonujący
  • Odpowiedz
@ketjow17: ja tak miałem pare lat temu jak typ chciał żebym anulował i mnie wyśmiał przez telefon, że za tanio dał ofertę na sylwka w Gdańsku i że mogę szukać szcześcia. Kazałem mu anulowac, zadzwoniłem do bookingu, wyjaśniłem sytuację i dostałem lepszą miejscówkę w tej samej cenie :). Jeśli chodzi o zwrot kasy - to z tego co pamiętam musiałem zapłacić całość ale booking zwracał róznicę miedzy pierwszą a kolejną
  • Odpowiedz
@ratty pisz do support nic nie anuluj sam


@b4rney: g---o support zrobi. Jak miałem taką sytuację, że mi właściciel na whatsappie zaczął pisać o anulowaniu to support bookingu napisał do właściciela z potwierdzeniem. I oczywiście właściciel pisał że nie wie kompletnie o co chodzi chociaż numer ten sam. I wtedy już człowiek ma ogromny dylemat czy właściciel nie odwali czegoś dziwnego jak jednak się pojedzie.

Support bookingu jest żałosny.
  • Odpowiedz