Wpis z mikrobloga

Cyberpunk 2077 - Extraction Shooter - ???
Miałem taki pomysł żeby CDP Red przerobił Cyberpunka na ekstrakcyjnego shootera (dodatek lub osobna gra)... przenosząc główne założenia 1v1 z Escape From Tarkov (kryjówka, levelowanie, misje, wszystko to chyba nie jest opatentowane... chronione prawami). Mają wielką mapę, masę przedmiotów, wyrobioną markę... to zapewniłoby grze żywotność na długie lata... napisałem do CEO CDP na X ( ͡° ͜ʖ ͡°) moje konto jest anonimowe oczywiście mnie olali ¯\(ツ)/¯ Co myślicie o pomyśle?? #gry #gamedev #cyberpunk2077 #escapefromtarkov
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@niedorzecznybubr: myślisz, że ktoś mógłbym zrobić grę zaawansowaną, rozbudowaną jak CP jednoosobowo ( ͡° ͜ʖ ͡°) Poza tym oni już mają wszystko, wystarczy to zmodyfikować (w sumie nie wiem jak to byłoby trudne przy tej skali produktu) ale myślę, żeby się im opłaciło.
  • Odpowiedz
  • 0
@niedorzecznybubr: tak uważam... widzisz wysyp innowacyjnych gier z ciekawymi mechanikami, pomysłami??? Widzisz żeby coś ciekawego było implementowane choćby w EFT... tam też miałem pomysły na kilka niesamowitych mechanik... ale dotrzeć do kogoś znaczącego z pomysłem jest mega ciężko... a dla mnie to mega głupie... gdybym prowadził jakąkolwiek większą organizację to pierwsze co chciałbym od społeczności to pomysły.
  • Odpowiedz
@FX_Zus: "wystarczy to zmodyfikowac" :D

pracowalem w gamedevie, teraz w normalnym IT i powiem Ci, ze nie masz za duzo pojecia o tym, co piszesz ;))

Po pierwsze, pomysly kosztuja - wyprodukowanie chociazby prostego proof of concept z jakas dokumentacją to setki godzin pracy, jak nie tysiące. To, ze maja assety i jakies levele to jeszcze nic, a gdzie logika gry chociazby?
  • Odpowiedz
  • 0
@pasta_alla_carbonara: modyfikacja i tak byłby tańsza niż wyprodukowanie nowej gry (a teraz i tak chyba przy czymś dłubią)... Tarkov żyje od lat i jeszcze pożyje... ma graczy z tysiącami godzin, full time streamerów... to samo można by zapewnić Cyberpunkowi... na pewno przy dużo mniejszym nakładzie pracy... mają podstawowe mechaniki, mapę, przedmioty, praktycznie wszystko. Myślisz, że Tarkov się nie spina.... że coś takiego w uniwersum CP by się nie spięło??
  • Odpowiedz
@FX_Zus: @FX_Zus aby napisac stabilny i efektywny netcode do obslugi pvp shootera trzeba wydac w cholere hajsu, cdp red nie robi gier multiplayer, ich silnik na ktorym stoi CP2077 nie obsługuje zapewne żadnego multiplayerowego ficzera, wiec podsumowujac - nie, nie maja podstawowych mechanik, nie maja praktycznie wszystkiego. Mają modele, assety, teksturki, animacje i tyle.
  • Odpowiedz
@FX_Zus: a czemu by mieli nie olać? nie przedstawiłeś nic konkretnego
jak jesteś ambitny to wyślij im design document z dokładnym opisem całych mechanik i ich logiki i jakby to zintegrować z istniejącymi systemami
ale i tak oleją, bo co Ty tam napiszesz jak nie wiesz

no i "to zapewniłoby grze żywotność na długie lata" xD tak tylko Ty jesteś mądry, reszta to debile co nie wiedzą
  • Odpowiedz
tak uważam... widzisz wysyp innowacyjnych gier z ciekawymi mechanikami, pomysłami??? Widzisz żeby coś ciekawego było implementowane choćby w EFT... tam też miałem pomysły na kilka niesamowitych mechanik... ale dotrzeć do kogoś znaczącego z pomysłem jest mega ciężko... a dla mnie to mega głupie... gdybym prowadził jakąkolwiek większą organizację to pierwsze co chciałbym od społeczności to pomysły.


@FX_Zus: ludzi z pomysłami jest znacznie więcej niż ludzi, którzy są w stanie je
  • Odpowiedz
  • 0
Mają modele, assety, teksturki, animacje

@pasta_alla_carbonara: czyli jak strzelasz do ai to nie wykrywa, nie liczy trajektorii pocisków, kolizji??? mają markę, fanów. @Moroder przecież napisałem mechaniki skopiowane 1vs1 z Tarkova... nic lepszego w temacie ekstrakcji nie da się wymyślić tylko to udoskonalić... widzisz jak radzi sobie Tarkov??? Ilu streamerów full time ma CP w porównaniu do Tarkova???
  • Odpowiedz
  • 0
@niedorzecznybubr: nie nie kolego ludzi z bardzo dobrymi pomysłami jest znacznie mniej niż "klepaczy kodu" (ludzie z "legendarnymi pomysłami" jak Einstein, Newton zdarzają się raz na kilka generacji)... którzy i tak wkrótce zostaną zastąpieni.
  • Odpowiedz
@FX_Zus: no ja się nie zgodzę. Ale tak czy siak napisanie praktycznie od zera całego modułu sieciowego to jest w c--j roboczogodzin które trzeba opłacić. A pomysł nie jest nawet rewolucyjny więc nie wiadomo czy w ogóle by się zwrócił.
  • Odpowiedz
@FX_Ztak

tak uważam... widzisz wysyp innowacyjnych gier z ciekawymi mechanikami, pomysłami??? Widzisz żeby coś ciekawego było implementowane choćby w EFT... tam też miałem pomysły na kilka niesamowitych mechanik... ale dotrzeć do kogoś znaczącego z pomysłem jest mega ciężko... a dla mnie to mega głupie... gdybym prowadził jakąkolwiek większą organizację to pierwsze co chciałbym od społeczności to pomysły.


Ale ty chcesz kopiować escape from tarkov i podobne. Gdzie innowacja?
  • Odpowiedz