Wpis z mikrobloga

#mediaexpert #sklep #zakupy #reklamacja

Zamówiłem ostatnio nowy ekspres do kawy. Dzisiaj go odebrałem i okazał się.. Używany i prawdopodobnie po naprawie serwisowej. Ekspres ma porysowany front i tackę (Szczotkowane aluminium), w środku było jeszcze trochę wody, części wrzucone to plastikowego worka spożywczego zaklejonego zieloną nalepką z ceną, kartoniki porozrywane, śrubki mają zdarty czarny lakier, a wokół są rysy (Prawdopodobnie od śrubokręta). Philips nic nie wie o naprawie gwarancyjnej więc sklep prawdopodobnie naprawiał na własną rękę. Wymieniać na nowy czy iść do Euro? Ten konkretny ekspres jest tylko dostępny w MediaExpert i EuroRtvAgd ale obawiam się, że znowu wyślą mi jakiś chłam..
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach