Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Cześć. Niedawno podpisałem umowę o pracę na okres próbny od 5.03 do końca maja. Od zeszłego piątku mam wystawione zwolnienie lekarskie do tego czwartku. Przez miniony weekend naszły mnie pewne refleksje - Złe środowisko pracy, praca w sezonie po 10h Pn-Pt o czym nie zostałem poinformowany, czy chociażby oddelegowanie mnie do zadań, do których nie jestem przydzielony.

Mam zamiar zwolnić się z firmy za porozumieniem stron. Rozumiem, że wybierając tą drogę zwolnienia pracodawca nie nałoży na mnie okresu wypowiedzenia? Rozumiem, że okres wypowiedzenia to też czas dla pracodawcy, by znaleźć innego pracownika, lecz jestem zatrudniony na stanowisku, który też miałbym być przyuczony, ale tak jak wspomniałem wyżej, są nakładane inne zadania niż te, które miałbym potencjalnie wykonywać.

Proszę o poradę.

#praca #pracbaza #prawopracy

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: mkarweta

🫶 Twoje wsparcie = dalszy rozwój projektu. Wspomóż projekt

• 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: za porozumieniem stron to znaczy tak jak się porozumieją strony, dosłownie. Jeśli dogadasz się z firmą, żeby cię puścili szybciej niż wynosi termin wypowiedzenia to tak zapiszecie w porozumieniu, które wspólnie sformułujecie. Jeśli nie - wypowiedzieć jednostronnie z zachowaniem terminu wypowiedzenia możesz zawsze. I może jest to lepsze wyjście. Swoje wątpliwości możesz wówczas podać w uzasadnieniu wypowiedzenia (na wszelki wypadek), choć uzasadnienie nie jest konieczne.
  • Odpowiedz