Wpis z mikrobloga

Siemka. Mam problem z reklamacja na allegro cyrkulatora do gotowania sous vide. Jest to taka grzalka z termostatem i czasomierzem sluzaca do gotowania (zazwyczaj dlugiego) zywnosci w niskich temperaturach zapakowanej w worki moletowe. Problem z urzadzeniem byl taki ze po kilku godzinach sprzet sam sie wyłączał i (nie trzymal zadanego czasu). Dbalem o urzadzenie, nie przekraczalem poziomu wody min i max, usuwalem kamien za pomaca kwasu cytrynowego zgodnie z instrukcja. Po zgloszeniu przez allegro reklamacji sprzet wysłalem (pierwszy raz w zyciu przypadku allegro musialem to zrobic na swoj koszt pomimo ze oplacony mam smart) w zeszla w srode przed zamknieciem poczty a w piatek sklep (najszybszy serwis z jakim mialem do czynienia) mi napisał "Z dniem 07.03.2025 państwa reklamacja została odrzucona. Powód- Urządzenie uszkodzone mechanicznie na wskutek używania produktu poniżej poziomu wody doprowadzając do uszkodzenia grzałki". Jest to kłamstwo poniewaz grzalka dziala sprawnie, nagrzewa sie do zadanej i temperatury i przez jakis czas ja utrzymuje. Problem w tym ze trzeba urzadzenia pilnować co jest problematyczne zwlaszcza ze czesto ustawiam je na 72h. W internecie znalazlem informacje ze ten produkt jest fabrycznie wadliwy. Ponizej wklejam link z forum w którym uzytkownik "EAnna" szczegolowo i ze zdjeciami opisuje dokladnie ten sam problem w tym samym modelu urzadzenia.

https://wedlinydomowe.pl/forum/topic/17778-cyrkulator-sous-vide/page/3/#findComment-732771

Obsluga sklepu wciska mi jakies kity ze nie wolno naczynia przykrywac folia (jest to normalne i powszechne bo zapobiega odparowywaniu wody oraz zmniejsza zuzycie energii nawet o polowe) i odkamienowywac (w instrukcji napisane ze koniecznie trzeba). Mam wrazenie ze sprzet wogole nie widział serwisu, a sprzet mi odrazu nadali po otrzymaniu wiadomosci. Wklejam zrzut ekranu z rozmowy z obsluga rozmowy. Jesli mam podejrzenie ze nawet tego nie ruszyli to co moge zrobic aby mi to naprawili/wymienili/zwrocili pieniadze?. Zakladam ze obsluga sklepu bedzie caly czas klamac i wymyslac jakies bzdury. Allegro pisze "Nie jesteśmy w stanie zmusić sprzedającego do zmiany decyzji oraz nie możemy jej podważyć, zatem nie mamy podstaw do podjęcia dalszych działań". Ponizej wklejam zrzut ekranu dyskusji przez allegro (calosc sie nie miesci).

#allegro #reklamacja #oszukujo #sousvide
Karyp - Siemka. Mam problem z reklamacja na allegro cyrkulatora do gotowania sous vid...

źródło: Zrzut ekranu 2025-03-09 074508

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@henk__: mam zamiar to zrobic, chcialem zasiegnac rady co im napisac poniewaz pierwszy raz korzystam z tej funkcji, napewno bede staral sie wykazac klamstwo w sprawie odkamieniowywania, mysle tez ze jak urzadzenie wroci to czy nie pokazac im ze grzalka jest sprawna. Bardzo bede wdzieczny za rady.
Karyp - @henk__: mam zamiar to zrobic, chcialem zasiegnac rady co im napisac poniewaz...

źródło: Zrzut ekranu 2025-03-09 075341

Pobierz
  • Odpowiedz
@Karyp: w jaki niby sposób oni znaleźli ślady odkamieniacza? Sto procent ściema, te urządzenia odkamienia jak każde inne.
Nie wiem czy trochę nie strzelili sobie w stopę tym powodem, który podali bo to że grzałka działa bardzo łatwo udowodnić. No chyba, że postarali się w serwisie o to żeby faktycznie nie działała ( ͡° ͜ʖ ͡°) Poza tym, jeśli to ten cyrkulator o którym myślę to
  • Odpowiedz
  • 1
@Karyp
Najdokładniej wypunktować jak użytkowałeś, co Ci zarzucają vs instrukcja obsługi urządzenia

Reklamowałem nową cześć do auta to napisałem, że była montowana zgodnie z książeczką serwisową, wkleiłem screenahoty błędów z programu diagnostycznego.
  • Odpowiedz
  • 0
Złozylem wniosek allegro protect. Zdaje sobe sprawe ze serwis allegro widzi tylko słowo przeciwko słowu, ale opisałem wątek z odkamieniowywaniem i wkleilem fragment instrukcji obsługi ktory nakazuje to robic.

JuneJohn Oczywiscie ze urzadzenie ma takie zabezpieczenie o czym napisalem im w dyskusji

Maja 2 dni na rozpatrzenie. Dam znac co napisali.

Tak poza tematem allegro to ogromnie polecam ten sposob przygotowania potraw kazdej osobie ktora ma dwie lewe rece do gotowania i
  • Odpowiedz
  • 0
Rozpatrzyli pozytywnie moj wniosek, zwroca mi kase, zajelo im to mniej niz 2h w niedziele. Musze pochwalic allegro. Pozdrawiam i dziekuje za rady.
  • Odpowiedz
@Karyp: Bo to automat robi xD Tak właśnie sprawdzają wnioski. Rozdają kasę na lewo i prawo. Nie twierdzę, że w Twoim przypadku nie było to uzasadnione i nie miałeś racji, ale miałem sytuację gdzie reklamowałem przewód ładujący do smartwatcha, a oni mi oddali z allegro protect całą kwotę za zegarek i przewód także...
  • Odpowiedz
  • 0
@Karyp
Jeżeli chodzi o wysyłkę reklamowanego towaru do sprzedawcy, to Smart nigdy tego nie pokrywał. Zgodnie z prawem, to sprzedawca ma odebrać reklamowany towar od klienta (prawo nie precyzuje jak ma się to odbyć).

A w sprawie usterki, można spróbować napisać do producenta. A nuż wymienią na drugi, zwłaszcza jak masz gwarancję (nie każdy producent ją daje).
  • Odpowiedz
  • 1
@Karyp
Jeżeli wysłałeś na swój koszt, to po przedstawieniu rachunku (paragon lub faktura), sprzedawca powien zwrócić poniesiony koszt przesyłki.
  • Odpowiedz
  • 0
@Ctrlfrq: z allegro protect dostalem kase za sprzet, sprzedawca zoobowiazany jest rowniez zwrocic mi koszty wysylki sprzetu w ramach gwarancji, jeszcze tego nie zrobil. Poczekam do konca miesiaca i sie poskarze
  • Odpowiedz