Aktywne Wpisy
BobekRobek +11
Wiem, że jest sobota i większość ludzi pewnie spędza czas na różnych aktywnościach niezwiązanych z pracą ale...
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja

pcela +157
Kolejny kierowca, co myśli, że wszystko mu wolno. Zastawiony cały chodnik i niszczenie zieleni.
Pojazd należy do ambasady Kataru.
#warszawa #wlochy #parkowanie #patoparkowanie #patologiazewsi #patologiazmiasta
Pojazd należy do ambasady Kataru.
#warszawa #wlochy #parkowanie #patoparkowanie #patologiazewsi #patologiazmiasta

źródło: temp_file2821284858309774076
Pobierz
Wujek Trump nigdy by nas nie zostawil, nie? Ciekawe ze uklad handlowy na brak cel chce ustalic z Orbanem, ktory rozwala bezpieczenstwo UE, a nie z Polska PiSu, ktora przeciez najchetniej by sie wypiela przed Trumpem
#ukraina #polska #wegry #usa #ue #polityka
źródło: temp_file1064077845671482468
PobierzKomentarz usunięty przez autora
@Marktrel299: ?
- amerykańskie bazy wojskowe na terytorium kraju, który nie może się zdecydować czy chce być rosyjską czy chińską marionetką to dobra wiadomość,
- eksport z Węgier do USA to 3% węgierskiego eksportu i oszałamiające 6 mld $, to nawet nie 1% eksportu UE do USA,
- te 3% to cały eksport, a cła nałożone są tylko na stal i