Aktywne Wpisy
BrakWolnegoLoginu +379
W takim kraju zyjemy xD Mlodzi doslownie mowia wprost jakie maja problemy, a boomerzy im mowia, ze wcale takich nie maja I wypisuja przy tym litanie o tym, ze kiedys to bylo tera to nie jest. Sam jestem inzynierem lvl28, zarabiam 4800 do reki w biurze. Umowe o prace na rok dostalem po 9 miesiacach okresu probnego na umowe zlecenie, w niemieckim korpo xD Nie wiem co mam robic innego, zeby zaczac
źródło: chrome_screenshot_29 Oct 2025 12_52_44 CET
Pobierz
tangens_kutangens +141
Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz

Piszę to specjalnie by uświadomić Wam jaka jest różnica pomiędzy 6 miesięcznym bootcampem gdzie każdy może zostać Java Developerem. Wtedy jest szybki pieniądz, praca w korporacji. Ale stabilności wtedy nie ma żadnej i konkurujesz z setkami chętnych. Jesteś do zastąpienia w każdej chwili i nie wiadomo co będzie z zawodem za 10 lat.
Medycyna może więcej czasu potrzeba, ale jak zdobędziesz zawód gwarantujesz sobie stabilność pracy i zabezpieczenie dla siebie i całej swojej rodziny.
To co szybko przychodzi, szybko może odejść. Lepsze zawody, elitarne wymagają większego poświęcenia.
Zastanów się nad swoją przyszłością i stabilnością zawodu.
#pracait #programowanie #programista15k #programista25k #java #korposwiat #agh #studbaza #politechnikapoznanska #politechnikalodzka #politechnikakrakowska #pracbaza
edit: w sumie jak ktoś chce chemię pisać to wg mnie w LO z niej materiał