Wpis z mikrobloga

Cześć, około 2 tygodnie temu wziąłem Internet mobilny z zewnętrzną anteną od t-mobile. Internet nieograniczony do 300Mb/s, wszystko byłoby cacy - na speed testach prędkość w okolicach 200-300 Mb/s, upload około 5Mb/s, a ping 40ms, ale cały czas w różnych grach doświadczam utraty pakietów co parę sekund, a raz na 5 minut chwilowe (2-3 sekundowe) rozłączenie. Dzwoniłem na infolinie, podobno utworzyli zgłoszenie, kazali zresetować antenę, co też zrobiłem, ale to nic nie pomogło, nie wiem sam gdzie szukać rozwiązania bo myślę, że sam t-mobile niewiele będzie w stanie zaradzić jak to operatorzy mają w zwyczaju. Ktoś miał podobny problem albo zna się na tych kwestiach i jest w stanie doradzić? Dodam, że poprzedni Internet mobilny miałem od orange z samym modemem i tam nie było takich problemów, a anteny od obu operatorów znajdują się w tym samym miejscu, Internet podłączony jest kablem: Antena (tam jest SIM) -> Router -> Komputer #tmobile #orange #internetmobilny #internet
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@gaco123: masz kiepski upload i ping czyli link jest nie za dobry, pokręcić anteną i ustawić w kierunku BTS do którego się łączysz. Zmienić lokalizację anteny i testować.
  • Odpowiedz
@gaco123: MC889 wyciąga po 1,2-1,5 Gbps bez problemu, a to co mówią w punkcie to możesz sobie wierzyć, to tak jakbyś wierzył botom od fotowolatiki, za WNC mają prowizje, bo próbują się tego gówna pozbyć na wszelkie sposoby. Znaczy w niektórych lokalizacjach do pracy biurowej i netflixa on się sprawdzi, ale nie do grania
  • Odpowiedz
  • 0
@NieoznaczonaReklama: dzwoniłem do punktu w którym brałem ten Internet, mówili żeby się zgłosić i zobaczą, podpisałem umowę dokładnie 2 tygodnie temu, powinno udać się nawet w razie w. zerwać umowę i podpisać na nowo z nowym sprzętem jakby coś wymyślali
  • Odpowiedz
  • 0
byłem w punkcie, nie mieli tego sprzętu ale zamówili i w środę podpisze nową, taką samą umowę już z tym nowym sprzętem więc mam nadzieję że będzie git
  • Odpowiedz