Wpis z mikrobloga

Też tak macie, że na pierwszy rzut oka widzicie, że gra jest klepana na UE5/4? Jestem autentycznie przejedzony ciągle tymi samymi klonami i błyszczącymi teksturami. Nawet Stalker 2 wyglada zbyt cukierkowo.

Zagrałem w demo gothica i odechciewa mi się po 5 minutach bo znowu ten p--------y unreal engine ze światem świecącym jak psu jaja. Nic nie widać bo wszystko jest z------e niepotrzebnymi detalami i efektami świetlnymi.

Dejta mi fajne mechaniki i dobry gameplay

#pcmasterrace #gothic #gry
kobiaszu - Też tak macie, że na pierwszy rzut oka widzicie, że gra jest klepana na UE...

źródło: 1000015744

Pobierz
  • 64
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dejta mi fajne mechaniki i dobry gameplay


@kobiaszu: Już piszę do Unreal, że mają przycisnąć programistów jakiejś tam firmy zewnętrznej, żeby grafika nie była cukierkowa i były fajne mechaniki ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@kobiaszu: wina graczy, swojego czasu było dziwne walenie konia jakoby zmiana silnika z UE4 na UE5 miało by znacząco polepszać grafikie c--j że w grze biegały prawie kwadraty. Gracze sie podniecali to devowie zaczęli orbitować.
  • Odpowiedz
@kobiaszu: oj +1 jak najbardziej. Dla mnie problem tego sinika leży w tym, że gry tworzone na nim biją po mordzie sztucznością. Nie ma w nich tego czegoś, tej namiastki autentyczności, światy tworzone na nim są wręcz sterylne, wydaje się że tworzone jak z szablonu. Nie przypominam sobie, by jakakolwiek gra na którejkolwiek iteracji Unreala wywarła na mnie choć przez chwilę opad szczeny.
Moim zdaniem to najbardziej przereklamowany silnik wszechczasów,
  • Odpowiedz
@bary94pl: Firmy rezygnują z własnych silników, bo własna technologia w krótkiej perspektywie jest droższa. Poza tym jak robisz własny silnik, to musisz mieć specjalistów od rozwijania i używania go. A to oznacza, że jak wyrzucisz połowę załogi, a za pół roku będziesz znów zatrudniać, to nowi muszą się wdrażać w technologię. Jak wszyscy klepią na UE to nie musisz się tym przejmować.
  • Odpowiedz
@Shuwaks: uważam że właśnie to że tak dużo gier AAA jest na tym silniku będzie przyczyną zapaści, już jak poczytasz komentarze na yt na zachodzie to ludzie jebią UE5 i słusznie. Masz kanały jak Threat Interactive co się wyspecjalizowały w j-----u tego silnika. Taka monopolizacja rynku jest może i dobra dla biznesu ale zła dla konsumentów i żeby ten silnik nie miał jeszcze tylu problemów.
  • Odpowiedz
UE jest straszne. Dobrym przykładem jest dirt rally 2.0 vs ea sport wrc. Stary silnik ego był przepiękny, naturalny. Jego światło i kolory robiły mega robotę. Oczywiście miał minusy (np. Nie radzi sobie z długimi odcinkami), ale zmiana na ue5 to niestety regres.
  • Odpowiedz
@Shuwaks: no i nad tym ubolewam, ale to najwidoczniej znak czasów. W sensie, gry przez lata wychodził z podziemia, i obecne od tak 2020 roku i pamiętnego zamykania w domu ludzi przez covid, stały się mainstreamem, a za mainstreamem idzie tylko kasa.
To nie jest tylko problem woke i poprawności politycznej jak próbują nam wmówić pewne grupy grifterów na YT, że gry w ostatnich 5 latach wychodzą coraz gorsze.
Ale
  • Odpowiedz
@kobiaszu: najgorszy na unrealu jest blur, wszystkim w nim wyglada jakby bylo z plastiku wymazanym wazelina. grafika rodem z czasow ps3, a o wymaganiach nawet nie ma co strzepic ryja
  • Odpowiedz
@kobiaszu: Wynika to z tego, że sam silnik oferuje przeogromne możliwości i jakość wizualną, deweloperzy rozleniwili się do tego stopnia, że "nie muszą" się starać tak bardzo jak wcześniej, by gra wyglądała dobrze, nie mówiąc już o optymalizacji, która leży i kwiczy na dnie Rowu Mariańskiego. Mam nadzieję, że CDP przełamie tę passę, nauczeni porażką na premierę Cyberpunka i pokżą, że z odpowiednim nakładem pracy (forkują UE5 pod swoje potrzeby)
  • Odpowiedz
No ciekawe jak ten nowy Wiedźmin się zaprezentuje na UE xD
Ale to będzie g---o.
W------i team odpowiedzialny za trójkę.
W-------ą Ciri jako główną bohaterkę.
Cała gra na silniku UE

Ojj będzie rozczarowanko, oczywiście fanboje będą bronić ten shitxD
  • Odpowiedz
W sensie, gry przez lata wychodził z podziemia, i obecne od tak 2020 roku i pamiętnego zamykania w domu ludzi przez covid, stały się mainstreamem, a za mainstreamem idzie tylko kasa.


@bary94pl: gry zostały mainstreamem na długo przed covidem mniej więcej w momencie gdy firmy wlazły na giełdę a wall street zobaczyło jaki hajs można zarobić na tym biznesie
  • Odpowiedz
lepiej wracaj do ery Fallouta 3


@totem_lesnych_ludzi: przecież fallout 3 to ubercukierek ( ͡° ͜ʖ ͡°) Prawdziwe gry mają mgłę, bo ludzkość nie radziła sobie z renderowaniem powyżej 10 metrów i było pięknie. Goticzek z tego zajebiście korzystał i oświetlenie w nim rozwiązane było bardzo klimatycznie. Potem nagle się dało renderować pół kontynentu to wszyscy się do tego rzucili, ale nikt nie zastanowił czy warto.

Prawdziwe
  • Odpowiedz
@kobiaszu: oj +1 jak najbardziej. Dla mnie problem tego sinika leży w tym, że gry tworzone na nim biją po mordzie sztucznością. Nie ma w nich tego czegoś, tej namiastki autentyczności, światy tworzone na nim są wręcz sterylne, wydaje się że tworzone jak z szablonu. Nie przypominam sobie, by jakakolwiek gra na którejkolwiek iteracji Unreala wywarła na mnie choć przez chwilę opad szczeny.

Moim zdaniem to najbardziej przereklamowany silnik wszechczasów,
  • Odpowiedz