Aktywne Wpisy

karitto +640
Od dwóch miesięcy mieszkam w Kalifornii i robię pracę magisterską na Uniwersytecie Stanforda. Zostaję tutaj do końca lipca i pomyślałem, że kogoś mogłoby zainteresować, jak wygląda życie w Dolinie Krzemowej, więc planuję raz na jakiś czas coś tu napisać. Dzisiaj małe wprowadzenie.
1. Jak się tu znalazłem?
Na co dzień studiuję w Kopenhadze na DTU. Przeglądając tematy prac magisterskich, znalazłem bardzo ciekawy projekt. Okazało się, że laboratorium, które go oferowało, blisko współpracuje z
1. Jak się tu znalazłem?
Na co dzień studiuję w Kopenhadze na DTU. Przeglądając tematy prac magisterskich, znalazłem bardzo ciekawy projekt. Okazało się, że laboratorium, które go oferowało, blisko współpracuje z

źródło: Stanford
Pobierz
Lenovy +4
Jest ! Już jest osoby bez mirkobloga+ jeszcze nie widzą i pewnie zobaczą rano po zatwierdzeniu kont przez administrację a jeśli chcecie zobaczyć to dziś wystarczy napisać pod komentarzem kod : M4D5AR07U
#danielmagical
#danielmagical
Miałam jasne sygnały od Janusza, że zamierza mnie zwolnić. Trochę mnie podłamało, bo stosował mobbing. Umowa mi się kończy w kwietniu i byłam cały miesiąc na L4 (do jutra). Napisałam pracodawcy, że nie chce przedłużać, nie podpisze porozumienia stron, ale mogę pracować resztę czasu. Nie chcę już siedzieć na L4, a mogę dokończyć swoje rzeczy. Muszę jednak zrobić na nowo badania. Rok temu miałam możliwość zrobienia badań gdziekolwiek, teraz wzywa mnie do biura.
Problem taki, że pracowałam 100% zdalnie a mieszkam prawie 100 km od biura. No trudno, pojadę ale...
Janusz żąda, żebym przyjechała z całym sprzętem który mam i zaświadczeniem, że jestem już zdrowa. Niby wtedy będę mogła iść do lekarza medycyny pracy, ale po co w takim razie im mój sprzęt xd.
Ktoś się spotkał z takim czymś? Ewidentnie śmierdzi mi to jakimś wałem.
#januszex
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: Nighthuntero