Aktywne Wpisy
BobekRobek +11
Wiem, że jest sobota i większość ludzi pewnie spędza czas na różnych aktywnościach niezwiązanych z pracą ale...
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja

pcela +123
Kolejny kierowca, co myśli, że wszystko mu wolno. Zastawiony cały chodnik i niszczenie zieleni.
Pojazd należy do ambasady Kataru.
#warszawa #wlochy #parkowanie #patoparkowanie #patologiazewsi #patologiazmiasta
Pojazd należy do ambasady Kataru.
#warszawa #wlochy #parkowanie #patoparkowanie #patologiazewsi #patologiazmiasta

źródło: temp_file2821284858309774076
Pobierz
Proponuję ankietę wyborczą, w której podajemy nie jednego, a trzech kandydatów, na których byśmy zagłosowali w tej chwili, w kolejności:
1. Nasz wybór na dzień dzisiejszy.
2. Nasz wybór gdyby kandydat powyżej nie wystartował
3. Nasz wybór gdyby kandydaci powyżej nie wystartowali.
Celem jest sprawdzenie jak wielu ludzi myśli podobnie do nas, oraz podywagowanie, którzy kandydaci są ogólnie lubiani ale mają słabe wyniki sondażowe, bo są drugim/trzecim wyborem.
Sprawdżcie w komentarzu czy wasza opcja już była i jeśli tak to ją zaplusujcie, jeśli nie, dopiszcie swoją. Możliwych opcji jest zbyt wiele żeby zrobić ankietę w inny sposób
Żeby nie było nieporozumień, będę usuwał komentarze inne niż:
1) KANDYDAT X
2) KANDYDAT Y
3) KANDYDAT Z
Podawanie nieistniejących kandydatów, pozostawianie pustów pól lub powtórzenie któregoś z kandydatów i inne śmieszki i trollingi będę także usuwał dla przejrzystości.
2. Zandberg
3. Trzaskowski
1. Mentzen