Wpis z mikrobloga

Ostatnio latam sobie trochę TBM 930 i zauważyłem że przy długotrwałym locie(takim trwającym ponad godzinę) wcześniej czy później następuje awaria silnika. Najpierw pokazuje się informacja o niskim ciśnieniu oleju a potem silnik gaśnie i muszę szukać tzw terenu przygodnego do wylądowania. Czy ktoś mi może wyjaśnić czym to jest spowodowane?

#msfs #msfs2024
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 2
@calibromaniac

@eugeniusz_geniusz: bardziej to drugie, chociaż staram się żeby przepustnica nigdy nie była otwarta do końca.


To jeszcze o niczym nie świadczy. Tam masz dwa wskaźniki - prędkości obrotowej silnika i prędkości obrotowej śmigieł. Nawet jeżeli masz cofniętą przepustnicę to możesz doprowadzić do przekroczenia wartości granicznej obrotów śmigieł i też wywali Ci błąd ciśnienia oleju. Obrotami silnika musisz tak celować, żeby obroty śmigła były na zielonym polu. Ewentualnie ręcznie
  • Odpowiedz