Mirki, pytanie do Was - bo są tu na pewno narciarze, którzy podzielą się widzą. W skrócie - w tym roku zacząłem więcej jeździć, właściwie to pierwszy sezon, kupiłem narty z linku - 163 cm https://www.mardosport.pl/e-4621-narty-volkl-rtm-7-4-red-full-sensor-woodcore-tip-rocker-made-in-ger-marker-fdt-10 - jestem samoukiem, nigdy nie wziąłem żadnej lekcji (wiem, błąd), dość szybko udało mi się krawędziować (50-70km/h), vmax 85km/h, ale na krechę. No i teraz tak - coś tam z podstaw szybko zakumałem, wyeliminowałem jazdę rotacyjną skręcając z biodra, ale wiem, że bardzo dużo jeszcze przede mną. Pomyślałem, że spróbuję na innych nartach i wziąłem dwie pary - head magum supershape 173 cm ( ͡°͜ʖ͡°) i volkl racetiger sc 158 cm tegoroczne. Heady mnie totalnie przerosły, przekonałem się na własnej skórze jak różni influ narciarscy z yt mówią, że tego typu narty nie wybaczają błędów i nie są w żadnym wypadku przeznaczone dla osoby początkującej - i to był mój błąd, pomimo, że jechałem krawędziowo, to czułem przepaść, jeśli chodzi o to czego te deski wymagają od narciarza w porównaniu z tymi Volkl RTM. Później jeszcze spróbowałem na Racetiger SC i z nimi było już znacznie lepiej - czułem, że je ogarniam, były tak jakby jeśli chodzi o wymagania po środku tych trzech par i czułem, że z nimi mogę progresować, że jest przestrzeń do nauki, a jednocześnie dość swobodnie mi się na nich jeździ. Na koniec wróciłem już do swoich nart i poczułem ulgę. Doradźcie proszę, czy zostać przy tych RTM-ach czy kupić Racetigery. Jak dalej się rozwijać? Uważam, że mam spoko bazę do dalszej nauki, zależy mi na tym, żeby robić dłuższe zakręty na krawędzi i jeździć bardziej płynnie.