Wpis z mikrobloga

#konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev #unrealengine
Dev update: włączyłem Wirtualne Tekstury, w połączeniu z ustawieniem LODów dla modeli 3d w grze i wyłączeniem globalnej iluminacji Lumen, pełna wersja powinna chodzić znacznie lepiej niż demo (zanim ustawiłem virtual textures jak dodałem samochody to miałem u siebie w edytorze ostrzeżenie, że przekraczam budżet VRAM na tekstury, z VT juz tego nie mam, więc to chyba dobry znak). To z optymalizacji chyba wszystko co mogę zrobić bo większość obiektów w grze i tak jest dwuwymiarowymi sprajtami, które raczej nie są ciężkie dla sprzętu. Chciałem wyłączyć tez wsparcie Nanite, zakładając, że i tak nic u mnie go nie używa i może trochę zmniejszy to wykorzystanie pamięci, ale okazało się, że najwidoczniej używają go wolumetryczne chmury i jak odpaliłem to zaczęło mulić i w ogóle nie renderowało chmur, więc włączyłem z powrotem xddd
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

miałem u siebie w edytorze ostrzeżenie, że przekraczam budżet VRAM


@MrGerwant: To ma być chyba gra sprawiedliwa, jak będzie chodziła w więcej niż 15 fps to uznam że jakieś g---o. Mam nadzieję że do pulpitu będzie wywalała częściej niż goticzek 3.
  • Odpowiedz