Wpis z mikrobloga

Dlaczego jako prywatny użytkownik już nie mogę na ZWYKŁYM ALLEGRO sam wybrać w jakiej kategorii wystawiam dany przedmiot, tylko allegro robi to za mnie i jeszcze przymusza mnie do połączenia danego przedmiotu z jakimś debilnym katalogiem przez co rzecz jaką sprzedaję jest łączona z rzeczą, z którą ma niewiele wspólnego?

Dlaczego jakość dodawanych zdjęć na allegro LOKALNIE ma jakoś gówna i nawet dodając super zdjęcie allegro lokalnie robi z tego jakąś papkę, którą najlepiej oglądać tylko i wyłącznie na 6 calowym ekraniku smartfona i to bez przybliżania, bo wtedy robi się z tego pixeloza?

Na allegro lokalnie istnieje jakakolwiek ochrona kupującego? Zauważyłem, że jak wystawiam coś na zwykłym allegro, to prowizja jest zawsze o około 5% większa, ale za to ludzie chętniej kupują i znacznie szybciej udaje mi się tam coś sprzedać za wyższą kwotę. Z kolei na lokalnie czasami nie mogłem za podaną przeze mnie sumę sprzedać czegoś tygodniami, a po wystawieniu na zwykłym allegro ta sama rzecz ZAWSZE schodziła w ciągu tygodnia lub dwóch. To jest związane z tym, że allegro lokalnie nie ma żadnej ochrony kupującego i ludzie po prostu wolą nawet przepłacić tylko dlatego, żeby coś kupić na Allegro, a nie AllegroLokalnie?

#zakupy
#allegro
#allegrolokalnie
#pytanie
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@epicentrum_chaosu: Jest lepiej, ale po powiększeniu i tak robi się pixeloza podczas gdy te zdjęcia w surowej formie są tak ostre, że widać na nim nawet ziarenka kurzu. I jak dodaję je na zwykłym allegro to tracą na jakości tylko minimalnie. A na lokalnie to jest strata x2-3.
  • Odpowiedz
@Delintik: Wymagamy, aby na Allegro wszystkie oferty były powiązane z Katalogiem produktów. Jeśli jednak oferowany asortyment nie znajduje się w Katalogu, to możesz stworzyć nowy produkt, który będzie w 100% odpowiadał Twojemu towarowi. Tutaj znajdziesz instrukcję: https://help.allegro.com/sell/pl/a/jak-dodac-nowy-produkt-do-katalogu-D736EyWmDsj

W kwestii zdjęć na Allegro Lokalnie napisz do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt i podeślij przykładowe oferty/zrzuty ekranu. Sprawdzimy to.

Na Allegro Lokalnie również możesz skorzystać z Dyskusji ze sprzedającym oraz Allegro Protect.
Dodamy, że
  • Odpowiedz