Aktywne Wpisy

Uuroboros +64

źródło: n3vlms02xswe1
Pobierz
Mr_Przyjemny +225
Po odejściu tego pana wszystko sie zaczelo zmieniac na gorsze( ͡° ʖ̯ ͡°)

źródło: temp_file6023743677692049259
PobierzSkopiuj link
Skopiuj linkźródło: n3vlms02xswe1
Pobierzźródło: temp_file6023743677692049259
PobierzWykop.pl
taki #chatgpt lepiej się kuma na #rower niż znakomita większość stałych bywalców tego tagu.
Myślę ze gdyby zdać tutaj to pytanie to odpowiedzi było by równe zero.
Bo ten jeden co kuma na tyle baze to akurat poszedł na rower :D
Wyjaśnienie dal mniej obytych - problem dość wredny bo historyczny. Linia łańcucha obecnie nikogo nie interesuje bo po prostu we współczesnym rowerze średniej i wyższej klasy nie da się jej regulować - korby maja zintegrowany support o ustalonej przez producenta długości…
p,.s. przecież to diabelstwo doskonale rozumie o czym mówi.
#ai
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: digitallord
🥲 Aktualnie wspiera nas średnio 1 osoba w miesiącu, co nie pozwala na pokrycie kosztów utrzymania serwisu. Wspomóż projekt
źródło: ChatGPT
Pobierz@mirko_anonim: XDDDD
mocne słowa jak na wanna be fachowca wytykającego
Doskonale rozumie ten czat problemy które omawia.
Szczególnie mi się podoba ten kawałek jak tłumaczy gdzie będzie wewnętrzna zębatka jak zewnętrzna będzie na linii 45mm xD
czemu oczywistym jest ze przyczepić zawsze sie musi melepeta co nie potrafi czytać albo nic nie trybi?
Pisałem o rowerze klasy średniej i
tak - błędnie podaje długość suportu dla linii 45 kiedy w poprzednim punkcie obliczył ja dobrze - 102mm (naprawdę to 103 ale to pomijane - być może nie ma suportów o tej długości)
Nie zmiana to jednak tego że z grubsza dobrze oszacował długość osi dla zewnętrznej zębatki a tego dotyczyło pytanie. i logika którą przedstawia jak to obliczył jest
Za to żeby uzyskać 45mm na zewnętrznej tarczy (5mm różnicy) trzeba osi 96mm.
Szczerze, nie podążam za jego matematyka.
@mirko_anonim: Da się, w Di2 ze 2mm nie powinno być problemu, w AXS podobnie ale po demontażu pierścienia na lewej korbie i dopasowaniu podkładek jeszcze więcej.
edit. Ale trzeba przypilnować by nie ocierało o ramę na lewej korbie.
Nie zmiana to jednak tego że z grubsza dobrze oszacował długość osi dla zewnętrznej zębatki a tego dotyczyło pytanie.
To zmienia wszystko, bo koniec końców i tak nie możesz polegać na jego odpowiedziach.
Odpowiedzenie źle na pytanie nie jest w
różnica pomiędzy AI a OPem jest taka, że AI się rozwija.
korby to mają zintegrowaną oś, nie suport xD Wszystkich to dalej interesuje. I w każdej korbie da się regulować linię łańucha, po prostu wybierasz zębatke z różnym offsetem.
@GrubyKociol: W szosowych sram i shimano nie bardzo ale trzeba sprawdzić jak wygląda to u innych producentów
w kazdej? np. da się do korby grx kupić zebatkę z offsetem -6 aby z shimanowiskiej lini 50 zrobić sramowskie 44?
da się kupić komplet zębatek z do
@mirko_anonim: Anonim nie jest po to by z ukrycia obrażać innych użytkowników. #moderacja, może warto się temu przyjrzeć? W tagach rowerowych anonim to jakaś pomyłka.
za to jeśli kto obraża anonima to twoim zdaniem wszystko jest ok?
to już usprawiedliwione, akceptowalne, takich