Wpis z mikrobloga

niestety nie wybralem studiow medycznych... wiec moj czas na stabilizacje w popisowskiej polsce przypadnie bedac grubo po 30 (jak dobrze pojdzie) ( ͡° ͜ʖ ͡°) biorac pod uwage jak do tego czasu bardziej jeszcze r---------e sobie zdrowie ze stresu, ze wzgledu na walke o przetrwanie na rynku pracy, to dzieci moga juz byc totalnie debilnym pomyslem bo zwyczajnie moge nie dozyc nawet ich pelnoletniosci xD

dziekuje pan popis

#demografia #pracbaza #korposwiat #zdrowie
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@katopa: jakbyś wybrał studia medyczne, to tym bardziej zacząłbyś zarabiać więcej niż minimalną dopiero po 36 roku życia :P najlepsza opcja wg mojej obserwacji znajomych to związek programisty z lekarką (lub na odwrót) - pierwszy szybko zarabia dużo, ale w pewnym momencie osiąga szklany sufit, a druga wolno się rozkręca, ale później sky is the limit.
  • Odpowiedz
  • 0
@ratty: to ja wlasnie w takiej sytuacji jestem xD jako programista boje sie przyszlosci (przede wszystkim dalszego offshoringu, nawet jezeli jestesmy i tak dosyc tani) i mysle nad ewakuacja w cos stabilnego, ale niestety, kazdy plan na ten moment to inwestycja paru lat przy groszowych zarobkach gdzie to halyna bedzie musiala przynosic do domu znakomtia wiekszosc hajsu... do tego jeszcze moga byc wymagane delegacje (daj boze, jak nie bedzie wymagana
  • Odpowiedz
@katopa schorowany dziad po 30 xD Jakbyś j---l na budowie z łopatą 12h dziennie to może a nie yebal się z korpoludkami. Chłopie popracuj nad samoocena bo gadasz trochę farmazony. Na przykład co jest obecnie bardziej stabilnego niż IT a daje podobną kasę? Jeśli nie urodziłeś się w bogatej rodzinie to oszczędności i prawdziwe życie zaczyna się dopiero od około 35 lat, wcześniej dorabianie, doszkalanie, ogarnianie życia prywatnego.

Jeśli uważasz inaczej
  • Odpowiedz
@katopa masz pracę za biurkiem, latem klima, zimą ogrzewanie i płaczesz coś o schorowaniach po 30 XDD