Aktywne Wpisy

karitto +561
Od dwóch miesięcy mieszkam w Kalifornii i robię pracę magisterską na Uniwersytecie Stanforda. Zostaję tutaj do końca lipca i pomyślałem, że kogoś mogłoby zainteresować, jak wygląda życie w Dolinie Krzemowej, więc planuję raz na jakiś czas coś tu napisać. Dzisiaj małe wprowadzenie.
1. Jak się tu znalazłem?
Na co dzień studiuję w Kopenhadze na DTU. Przeglądając tematy prac magisterskich, znalazłem bardzo ciekawy projekt. Okazało się, że laboratorium, które go oferowało, blisko współpracuje z
1. Jak się tu znalazłem?
Na co dzień studiuję w Kopenhadze na DTU. Przeglądając tematy prac magisterskich, znalazłem bardzo ciekawy projekt. Okazało się, że laboratorium, które go oferowało, blisko współpracuje z

źródło: Stanford
Pobierz
Tyrande +36
Uwaga. Zostałam po raz drugi mamą. Mam drugiego kota.
Jeszcze nie wiem jak go nazwę, jest parę propozycji.
Grzmichuj odpada.
Zastanawiamy się z niebieskim nad Heisenberg, ale trochę długie. Może macie coś lepszego? Devon rex.
#pokazkota #kot #smiesznykotek
Jeszcze nie wiem jak go nazwę, jest parę propozycji.
Grzmichuj odpada.
Zastanawiamy się z niebieskim nad Heisenberg, ale trochę długie. Może macie coś lepszego? Devon rex.
#pokazkota #kot #smiesznykotek

źródło: IMG_5074
Pobierz
@tomasz-aleksander-barania: nikt tych ludzi nie zmuszał do zakupu. Zresztą, już dawno powinien zostać wprowadzony wymóg wykazania posiadania miejsca postojowego w miejscu zamieszkania, aby móc zarejestrować samochód. Ograniczyłoby to tę patologię, gdy ludzie mają w domu 3-4 auta i wszystkie parkują na okolicznych ulicach.
Wiem że nie ma szlabanów, ale powinny być żeby zapobiec takiej sytuacji i to wina miasta.
Piszesz o turystach, którzy zostawią auto i pojadą nocować w hotelu. Z opcją że szlabanami i tak trzeba będzie zapłacić za parking, więc jaki w tym sens...równie dobrze można zapłacić za jakiś parking na obrzeżach i mieć w------e a nie pchać się na P+R.