Aktywne Wpisy

Iudex +98
Mirki, co robić z mendami, które regularnie blokują mi wjazd do garażu?
tl;dr:
Mam garaż naziemny w centrum Wrocławia (ale nie ma tu strefy płatnego parkowania). Jest usytuowany na podwórku i notorycznie ktoś mi go zastawia "tylko na chwilę". Nie że jakiś sąsiad - przyjezdni. Frustrujące jest to okrutnie, nie jestem agresorem, ale naprawdę trochę tracę już siły czasem i jedyne co mam ochotę zrobić to zdemolować te samochody.
tl;dr:
Mam garaż naziemny w centrum Wrocławia (ale nie ma tu strefy płatnego parkowania). Jest usytuowany na podwórku i notorycznie ktoś mi go zastawia "tylko na chwilę". Nie że jakiś sąsiad - przyjezdni. Frustrujące jest to okrutnie, nie jestem agresorem, ale naprawdę trochę tracę już siły czasem i jedyne co mam ochotę zrobić to zdemolować te samochody.
źródło: upadek-1993
Pobierz
raizo777 +219
Oho, trzeba zniszczyć Rymanowskiego... Archetyp dziennikarza, bezstronny, dający wypowiedzieć się każdemu bez wyjątku. Jak on może komukolwiek wadzić? I to zdjęcie... Ha tfu na ten onet
#dziennikarstwo
#dziennikarstwo
źródło: 2025-11-03_092925
Pobierz


![[Wideo] Motocyklista wjechał prosto w pieszego pomimo dożywotniego zakazu](https://wykop.pl/cdn/c3397993/42fe429295ffc869d358a9a19a3b7db68d5a4e45960b7da0dcd46232a4c05a0a,q80.png)

Zadupi amerykańskich w stylu Ohio
Koleżankę z kolei wydupili na jakąś wiochę na Alasce do sortowni paczek xd
źródło: haisenberg
Pobierz@adam-pajac: rola edukacyjna spełniona
A tak btw to bardzo rozbudowaną narracje o tym co sądzą sobie wykreowałęś, niemal tak podpartą faktami jak te fanaberie o land of freedom
@adam-pajac: myślę, że to akurat dobry wybór. Szczególnie to pierwsze, ew 3. Raczej lepsze niż kolejne zarządzanie, europeistyka itp (xD sama robie zarządzanie).
Jakoś babeczkom robiącym pazurki matematyka potrzebna jest tylko przy liczeniu pieniędzy itp, a
Są ludzie, którzy nie nadają się do pracy umysłowej i to fakt. Ale zwykłych pracowników fizycznych też potrzebujemy, więc jeżeli się nie nadają do pisania programów itp., to czemu mamy w nich zmuszać naukę, której nie przyswoją zamiast, wykorzystywać ich umiejętności