Aktywne Wpisy

mirko_anonim +6
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Mireczki, Lvl 22 here, od tygodnia mam pierwszą pracę jako monter urządzeń. No i praca polega na tym że stoję i testuję komponenty, a następnie składam z nich szafy i inne duperele dla operatorów GSM i nie tylko. Jestem na przyuczeniu i czuję się podłe. Bo jestem jak ten Travolta z memu, starsi pracownicy każą mi łazić za sobą i biorą różne elementy, moduły kable, etc często z
Mireczki, Lvl 22 here, od tygodnia mam pierwszą pracę jako monter urządzeń. No i praca polega na tym że stoję i testuję komponenty, a następnie składam z nich szafy i inne duperele dla operatorów GSM i nie tylko. Jestem na przyuczeniu i czuję się podłe. Bo jestem jak ten Travolta z memu, starsi pracownicy każą mi łazić za sobą i biorą różne elementy, moduły kable, etc często z
Operator_imadla +410
Dziś jest 4 marca, 4 marca 2020 roku wykryto w Polsce pierwsze zakażenie #koronawirus to już 5 lat

źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz
Ale wkręć sie jeszcze nie mogę. Strasznie mozolny gameplay. Obym się od tego nie odbił.
#gry #pcmasterrace #xbox #ps5 #kingdomcomedeliverance
@Grzesiok: gra bazuje na silniku CryEngine. jest to bardzo dobry silnik pod względem optymalizacji
to nie jest tytul na krótkie posiedzenia.
Haha d--a nie gra zoptymalizowana
Ustawienia WYSOKIE
źródło: kingdom
PobierzDLSS tryb WYDAJNOŚĆ tak mam włączone
Ta gra ma tyle szczegółów nawet na low, że warto maksować rozdzielczość.
Bo na razie to grasz w 720p na ekranie 1440p.
Ostatecznie, jeśli jesteś leniuszkiem, to po postu zmień rozdzielczość bazową na 4k.
Nie dajmy się zamydlić leniwym dewom.
Tak samo jak ustawienia tekstur w tej grze nie wpływają w ogóle na ich rozdzielczość, a jednie na filtrowanie anizotropowe
Z tymi teksturami to serio? To przy wyższych rozdzielczościach nie ma sensu więcej niż X2. W takim razie to co, tekstury na low? As se sprawdzę teraz.
Skalowanie jeszcze teraz stestowałem ale ja mam 6800 więc FSR.