Wpis z mikrobloga

• 12
@rales "Jakby ktoś się zastanawiał czy jeszcze studiuję"
1. Ewidentnie studia nie spowodowały, że nauczył się używać znaków interpunkcyjnych.
2. Myślę, że nikt kto go zna (czy osobiście, czy że ŚOPW), nigdy nie wątpił, że ten typ będzie studiował aż do śmierci. Byle co, byle studiować. Gość nie tylko nie chce dorosnąć, ale jeszcze straciłby dach nad głową XD.
  • Odpowiedz
@rales: Ostatnio jeden z posłów wycofał ze strony sejmu dyplom CT, ew.CH, bo miał mgr PW i na tym zostawił. Stary i czerwony działacz od Włodka Cz. Ludzie kryją te dyplomy, a on go wrzuca do neta. Mega niedorzeczność! Chyba tylko liczenie ile mam ich, a ile wy macie, więc @maciejdal trafił w pkt! @szczurek_87 Znając życie pewnie NIE, skoro gdzieś było, że zamknięto mu doktorat na macierzystej
  • Odpowiedz
  • 4
@szczurek_87 Szczerze - nie wiem. Nie śledzę jego życia, ale zrobił na mnie wrażenie gościa, który póki go coś nie zmusi do ruszenia ze swoim życiem do przodu, to będzie pazurami trzymał się miejsca w którym jest. Najgorsze jest to, że jemu się wydaje, że odnosi sukcesy i jest z siebie dumny. Do dziś pamiętam, jak świeżo po ślubie zapytał Martynę co studiuje, tylko po to, żeby zacząć monolog o sobie
  • Odpowiedz
@Ithiel: On myśli, że jest sprytniejszy niż inni go widzą. Łączy swój spryt z wrodzoną i nabytą wysoką inteligencją, co sobie ją dopisał. Każdy powie, że mieszka w jakimś Pekinie czy Bangkoku, a on tak naprawdę miał co najmniej 1000 PLN na opłatach i czynszu do przodu w mieszkanku w akademiku niż jakby wynajmował na wolnym rynku. On miał typowe mieszkanie w akademiku dla pracowników naukowych. Trochę wyższy standard, ale
  • Odpowiedz
  • 2
@Sylwiusz89