Wpis z mikrobloga

@Damianooo_421 gratki, przesiadłem się z alfy do V60, a teraz niedawno znowu do nowszego V60.
Nie są to idealne auta ale bardzo przyjemne i w sumie nie widzę specjalnej różnicy w kosztach utrzymania.
Niech się wozi ()
  • Odpowiedz
@Damianooo_421: 200 koni z wiatrakiem w takim klocu to jak 150 w normalnym bez wiatraka, ale pozwala już na sprawną jazdę. R5 ma najlepszy dźwięk z cywilnych aut i kropka. Dla mnie to grzybnia jeszcze za taką kasę, ale silnik bym przygarnął do czegoś mniejszego.
  • Odpowiedz
@Damianooo_421: Sprzedałem podobny parę miesięcy temu. Żadnym samochodem mi się tak dobrze nie jeździło jak tą kanapą.
A z kosztami utrzymania to trochę mit. Oleje, filtry regularnie, w skrzyni olej też wymieniać i będzie jeździć.
  • Odpowiedz
@smdbabe: wiekowe ale bardziej komfortowe niż 3/4 aut obecnie produkowanych xD no i silnik 2.5T który wypadałoby żeby odwiedził tunera na ustawienie prawidłowej pracy silnika - problemy z egt które kończą się awariami silnika.
  • Odpowiedz
15 letnie chińskie auto xD


@Noami: skośni składają tylko karoserie na podłodze P3 i nowsze ale silniki z tej epoki tzn. VEA były projektowane przez Szwedów opłaconych chińskim kapitałem i są produkowane przez Szwedów, ale już w tych samych zakładach co Volvo Trucks, które jest w 100% szwedzkie.

Automat? Bezawaryjności
  • Odpowiedz
@Damianooo_421: A co ma komfort do mocy silnika? Auto może mieć wygodne fotele i dobre wyciszenie ale mało kuni i co wtedy? Nie da się wygodnie jeździć? Ta moc robi różnicę tylko na autostradzie. Po za tym manual więc gdzie ta wygoda? Prezesy jeżdżą automatem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz