Wpis z mikrobloga

Hej, jestem laikiem jeżeli chodzi o sprzęt fotograficzny. Planuję kupić żonie aparat cyfrowy, jego głowne wykorzystanie to wykonywanie zdjęc w podróży, mniejszy nacisk kładzie na opcje nagrywania, aczkolwiek może od czasu do czasu się przyda. Kiedys wspominała mi o aparacie Canon PowerShot G5 X Mark II, ale z tego co widze nie jest on dostępny w sprzedaży - byc może ze względu na duży hype. Patrzyłem również na podobne modele typu: Sony RX100 VII, SONY ZV-1,Sony a6400, Panasonic Lumix LX100 II.

Jest ktoś w stanie coś doradzić, polecić?

#sony #canon #fotografia #aparat #bezlusterkowce
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@NoFapToday: Miałem kiedyś podobny plan. Tylko wyszło nam, że w sumie porządny telefon robi wystarczająco dobre zdjęcia, a w podróży nie trzeba o nim dodatkowo pamiętać i go nosić.
Aparat wtedy kupiłem (Olympus Tough TG-6) i... nie pamiętam gdzie teraz leży, czy może zgubił się przy przeprowadzce.
  • Odpowiedz
  • 0
@Iskaryota: hej, bardzo dziękuję za obszerną opinię. Myślałem nad A6400, mam jednak okazję kupić ZV-E10 w cenie około 2800zł z obiektywem 16-50mm f/3.5-5.6 OSS, a on chyba ma ten sam obiektyw oraz procesor co A6400, również jest nowszym sprzetem. ZV-E10 nie ma wizjera, wiec trzeba bedzie polegać tylko na ekranie LCD, ale to nie bedzie aż taki problem. Mógłbys cos powiedziec o ZV-E10?

https://www.euro.com.pl/kompakty-z-wymienna-optyka/sony-aparat-sony-zv-e10.bhtml
  • Odpowiedz
@NoFapToday: do takich okazyjnych zdjęć gdzie nie zawsze chcesz się zajmować obróbką zobacz sobie aparty Fujifilm z trybami filmowymi. Niestety jedyny dostępny kompakt to X100VI i ma cenę zaporową, ale taki bezlusterkowiec xt-30 ma cenę w miarę osiągalną.
  • Odpowiedz