Aktywne Wpisy
BobekRobek +9
Wiem, że jest sobota i większość ludzi pewnie spędza czas na różnych aktywnościach niezwiązanych z pracą ale...
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja

pcela +97
Kolejny kierowca, co myśli, że wszystko mu wolno. Zastawiony cały chodnik i niszczenie zieleni.
Pojazd należy do ambasady Kataru.
#warszawa #wlochy #parkowanie #patoparkowanie #patologiazewsi #patologiazmiasta
Pojazd należy do ambasady Kataru.
#warszawa #wlochy #parkowanie #patoparkowanie #patologiazewsi #patologiazmiasta

źródło: temp_file2821284858309774076
Pobierz
Hej mireczki, ostatnio zlapalem bakcyla na wspinanie sie po sciance i staram sie regularnie chodzic, i zastanawiam sie nad zakupem swojej pierwszej uprzezy wspinaczkowej. Zastosowanie to raczej jedynie na scianki w budynkach - nic wiecej. Rozwazam te dwiei, jedna akurat na promocji i czy warto ja brac?
https://www.decathlon.pl/p/uprzaz-wspinaczkowa-black-diamond-momentum-4s/_/R-p-X8742925
https://www.decathlon.pl/p/uprzaz-wspinaczkowa-corax/_/R-p-X8878863
Ktos cos moze wiecej napisac/polecic. Niestety nie moge znalezc konkretnych informacji czy czyms wiecej sie roznia.
Mam tez pytanie odnosnie obuwia. Na razie uzywam takie na silownie, nie chce za duzo inwestowac dopoki nie bede w 100% pewny, ze nie zostawie tego za jakis czas. Jedynie uprzaz sie oplaca bo 10zl za wypozyczenie za kazdym razem szybko sie zwroci. Ale ciekawi mnie czy odpowiednie obuwie jest duzo wygodniejsze do wchodzenia? Czy na start sie nawet tym nie przejmowac.