Aktywne Wpisy

mirko_anonim +6
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Mireczki, Lvl 22 here, od tygodnia mam pierwszą pracę jako monter urządzeń. No i praca polega na tym że stoję i testuję komponenty, a następnie składam z nich szafy i inne duperele dla operatorów GSM i nie tylko. Jestem na przyuczeniu i czuję się podłe. Bo jestem jak ten Travolta z memu, starsi pracownicy każą mi łazić za sobą i biorą różne elementy, moduły kable, etc często z
Mireczki, Lvl 22 here, od tygodnia mam pierwszą pracę jako monter urządzeń. No i praca polega na tym że stoję i testuję komponenty, a następnie składam z nich szafy i inne duperele dla operatorów GSM i nie tylko. Jestem na przyuczeniu i czuję się podłe. Bo jestem jak ten Travolta z memu, starsi pracownicy każą mi łazić za sobą i biorą różne elementy, moduły kable, etc często z
Operator_imadla +410
Dziś jest 4 marca, 4 marca 2020 roku wykryto w Polsce pierwsze zakażenie #koronawirus to już 5 lat

źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz
Jak nauczyć takiego człowieka, że powinien sprzątać po sobie? Gdybyśmy wyjechali na miesiąc, to też zostawiłby toaletę w takim stanie? Od kiedy zażądał rozwodu, nic w tym domu nie robi – twierdzi, że wszystko należy do obowiązków matki. Po pracy idzie spać i tak w kółko. Wszystko na głowie mojej matki ( ͡° ʖ̯ ͡°) Znajomych nie ma absolutnie żadnych, a z rodziną kontakt zerwał. Ma jedynie tylko nas a jeszcze tak się zachowuje…
#zwiazki #malzenstwo #rozwod #logikaniebieskichpaskow #ojcostwo #poradadnia #sprzatanie
Chociaz z tego co czytam jesteście niezdolni do funkcjonowania bez jego pieniedzy wiec może byc trudno.
Możliwe też że on ma racje. mamy tylko relacje z twojej strony i uj wie jak to wygląda w rzeczywistości
Ale na
Dajcie sobie 5 lat czasu. Najpierw zadbajcie o zdrowie. Zrobienie mu kanapek obiadu to mala cena za swięty spokoj.
Pozniej praca usamodzielnianie się, mame pod pache i adios.
Ale to zajmie lata. I tak warto zeby pozniej miec 30 50 lat spokoju niż się szarpać.