Wpis z mikrobloga

#gamedev #unrealengine #stablediffusion #ai
Zrobiłem fajny plugin do UE5, który integruje ComfyUI i pozwala generować obrazki bezpośrednio w viewporcie bazując na tym co aktualnie w nim jest. Wprowadzam finalne fixy i wrzucam to na Gumroad na dniach, tylko nagram jakiś tutek najpierw i pogeneruję jakieś fajne grafiki :P

Jak ktoś ma pytania to zapraszam na disco: https://discord.gg/kd3RJ9s5n7
jonasz787 - #gamedev #unrealengine #stablediffusion #ai
Zrobiłem fajny plugin do UE5,...

źródło: Cover

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@jonasz787 czy dobrze rozumiem że mogę otworzyć dowolną scenę która będzie inspirowana źródłem czyli na przykład daną grą którą załaduje do UE?

2. Jeśli nie w "załaduję" to będę miał podgląd w silniku jak ta gra wygląda i z tego weźmie Twój dodatek informacje o tym jak kij jest źródło aby wygenerować odpowiednią scenę inspirując się źródłem?
  • Odpowiedz
  • 2
@Blizz4rd: Podam przykład: Jak na screenie wyżej, otwierasz pustą scenę, układasz sobie z podstawowych klocków jakąś prymitywną scenę, lub zarys i wklepujesz Conceptorowi, że to ma być np. Gotham city. Plugin wtedy robi screenshot viewportu w edytorze i przesyła go do ComfyUI. Ten bierze screenshot i wrzuca go razem z Twoim promptem (gotham city) do stable diffusion, żeby wygenerować z tego obrazek.

W zamyśle jest to narzędzie, które ma ułatwiać
  • Odpowiedz