Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
#naprawasamochodow #motoryzacja #dyi #warsztat #samochody #zlotaraczka #kiciochpyta
Cześć, jakiej marki narzędzia ręczne (śrubokręty, klucze płaskie i nasadowe) polecacie? Nie jestem profesjonalistą, kompletuję narzędzia "warsztatowe". Nie muszą być najtańsze, lubię jakościowo dobre produkty, ale też nie z najwyższej półki.
Na przykład myślałem o zestawie kluczy nasadowych od firmy Magnussen - mam śrubokręty i jestem zadowolony. Cena jakieś 230 zł na 67 elementów, więc ani drogo ani tanio.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: Nighthuntero

• 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 0
@mirko_anonim magnussen spoko, gwara w Castoramie, wiec jak zestaw ma wszystko co potrzebujesz to bealbym.
Nie doplacalbym do spalinow I innych dziwnych nasadek, takie sie dokupuje pojedynczo jak trzeba.
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: Knipex, Wera (niektóre z firm, które jeszcze oferują tę legendarną niemiecka jakość. Knipex droższy, Wera tańsza). Ewentualnie coś made in USA, np. Milwaukee
  • Odpowiedz
@SzubiDubiDu: no widziałem trochę komentarzy na ten temat na pepperze ale te same komentarze są na temat każdej firmy w tym przedziale cenowym. Ja kupuję praktycznie coś co miesiąc od nich i nie miałem większych problemów, ale akurat wszystko metalowe kupione lata temu.
  • Odpowiedz
@TomSz: ja zestaw narzędzi kupiłem w 2018 albo 2019 roku. Raz latem robiliśmy naprawę auta na podwórku i zostawiliśmy otwartą walizkę na noc. Przez noc popadał deszcz i narzędzia w tydzień zerdzewiały xD część to korozja powierzchowna a część zaczęła się rozwarstwiać
  • Odpowiedz