Wpis z mikrobloga

Mam telewizor samsunga 12 letni (bez smarta tv z tych nowszych modeli) w którym chciałbym oglądać chociaż kanał informacyjny typu Polsat News i ewentualnie EskaTV. Kupiłem dekoder DVB T2 i oczywiście telewizja rządowa odbiera ale polsatu czy polsatu news już nie ma (xd) Czy jest jakaś opcja po kosztach, w stylu jednorazowego zakupu jakiegoś odtwarzacza/smart boxa w którym mam opcje oglądania telewizji np. po Wifi w moim mieszkaniu? jakiś magik z wiedzą na temat tv by się przydał doradzić mi, a ja niestety w te klocki jestem zielony ( ͡° ʖ̯ ͡°) #player #polsat #androidtv #tv #tvbox
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

chciałbym oglądać chociaż kanał informacyjny typu Polsat News i ewentualnie EskaTV

@oski990: dezinformacja podlana godzinami reklam, serio, po co ci to? chcesz poczytać newsy to sobie odpal w necie.
  • Odpowiedz
@oski990: Ale że tęsknisz za Polszmatem to się dziwię. Ponadto Polszmat jest dostępny jako program bezpłatny na ogólniedostępnych MUXach. Przestaw antenę na inny kierunek, najlepiej zgodnie z mapą nadajników w twojej okolicy i jeszcze raz przeskanuj w TV.
  • Odpowiedz
  • 0
@PozorVlak: ja p------e xddd, chodzi mi o to, aby coś leciało w tle jak pracuje na laptopie, a ty mi tu o jakiś dezinformacjach piszesz xd
nie wiem czy zauważyłeś ale napisałem eska i polsat news, a nie TVN czy TVP xddd
  • Odpowiedz
  • 0
@Wiskoler_double: nie chce używać naziemnej bo musze kabel antenowy z telewizora ciągnąć przez pół pokoju do okna i wygląda to komicznie, a pozatym mam jedynie miejsce gdzie moge je postawić to okno przy balkonie i nie odbiera mi nie ważne jak ustawie tą antene
  • Odpowiedz
@oski990: Za darmo nie ma nic. Ale na sweet.tv są jakieś darmowe kanały. Potrzebny jest jakiś box z Androidem żeby zainstalować ich aplikację. Na pepperze często pojawiają się kody na darmowe miesiące pełnego pakietu na sweet.tv. Czasem działają dłużej czasem krócej. Trzeba obserwować.