Wpis z mikrobloga

#wroclaw będzie stawiał fotoradary w mieście i rozszerzał odcinkowy pomiar prędkości na AOW.
Za dobrze się po Wrocławiu jeździ, za szybko. Ostatatnie miejsce w Polsce w rankingu TomToma to nie jest ostatnie słowo Sutryka i jego świty.

https://archive.is/h8MjM

Podpisaliście się już pod referendum za jego odwołaniem?

#samochody #motoryzacja #referendum #wybory
planarize - #wroclaw będzie stawiał fotoradary w mieście i rozszerzał odcinkowy pomia...

źródło: obraz

Pobierz
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mieszkańcom Wrocławia dobrze tak… skoro z własnej woli wybierają takie władze to niech cierpią. Mogli postawić na prawice to nie wybrali sobie liberałów.
  • Odpowiedz
  • 0
@Singu__: Z tym "chceniem" to ostrożny bym był. Nieprzypadkowo ostatnio w drugiej turze mieliśmy najniższą frekwencje w całej Polsce, a w pierwszej zupełny no-name z Trzeciej Drogi niemal przegonił Sutryka, mimo że Wrocław na PSL nigdy nie głosował. Po prostu przed drugą turą mogliśmy już usłyszeć kontrkandydatkę i najwięcej wrocławian przy takim wyborze uznało że zostaje jednak w domu.

Bo czego oczekujesz? Poparcia PIS? Czy bycia pierwszym w historii miastem
  • Odpowiedz
@murdoc: Lepiej propsować takich bandytów drogowych jak ty, którzy jeżdżą wolno i niebezpiecznie podczas potrącania pieszych na pasach xD
  • Odpowiedz
@planarize: AOW to zlot totalnej drogowej patologii, nienawidze tamtedy jezdzic, nie dosc ze ludzie z----------a, to wyprzedzaja na zapalke, moto to samo, wszyscy totalnie agresywni.

A informacja o fotoradarach na glownych ulicach mocno naciagana, w artykule jest tylko informacja o takiej mozliwosci i nic wiecej.
  • Odpowiedz
  • 1
@murdoc: Mhm, drogowi bandyci szaleją na Ślężnej z progami czy pamiętającej Hitlera Powstańców z dołami i dziurami. Chyba jak ktoś jeździ 4x4.

Na remonty dróg by te pieniądze przeznaczyli. Średnia dobowa we Wrocławiu to 22km/h.
  • Odpowiedz
@planarize: no właśnie uważam że widząc jak rządzą pseudo liberałowie dałbym szansę konfederacji / komuś z PiS dla samej zmiany i zatrzymania debilizmów forsowanych przez liberalnych darmozjadów.
No ale skoro ludzie głosują „byle nie (PiS/ konfederacja /inne)” a nie za kimś to mi ich nie żal ani trochę. Jakość rządów tzw. liberałów nie jest żadną tajemnicą od lat.
Tak samo w Warszawie - sami sobie wybrali prezydenta co im zwęża
  • Odpowiedz
@planarize: nie brakuje we Wro ulic, gdzie mozna z---------c, chociazby Armii Krajowej, Legnicka etc. Problem korkow oczywiscie istnieje, drogi tez są roznej jakoisci, ale nie mozna udawac, ze nikt w tym miescie nie z--------a wieczorami po drogach. Mieszkam na tarnogaju i to co sie o--------a wieczorami latem na Armii Krajowej czy Bardzkiej to czasami przechodzi ludzkie pojecie.
  • Odpowiedz
@planarize: powinni usunąć wszystkie progi i powstawiać fotoradary gdzie się da. Ja jeżdżę zgodnie z przepisami i tylko tracę przez debili, przez których progi są montowane.

Na remonty dróg by te pieniądze przeznaczyli


@planarize: przecież te fotoradary zwrócą się w chwilę. Jedna z lepszych inwestycji sutryka od wyboru na pierwszą kadencję
  • Odpowiedz
bardzo dobrze, j---ć "szybkich ale bezpiecznych" każdą możliwą metodą, amen


@murdoc: Czyli jebiesz logikę. Gwarantuję ci, że mnóstwo ludzi w znacznie lepszych samochodach niż twój, jadąc 10 km/h więcej niż ty swoją skodą 1.0 MPI, stanowi mniejsze zagrożenie dla innych od ciebie, który w mieście uznaje tylko 3 prędkości: 20, 30 i 50 km/h.
  • Odpowiedz
@b_oski: sugeruję, że "szybko i bezpiecznie" to niebezpieczny sposób myślenia. można jeździć niebezpiecznie trzymając się ograniczeń prędkości, jak i jeździć bezpiecznie lekko je przekraczając (bo w Polsce panuje znakoza), ale kompletną nieprawdą jest uważanie, że jak ktoś ma lepsze auto, to z automatu stanowi mniejsze zagrożenie.
dla kierowcy? może. dla innych? niekoniecznie.
  • Odpowiedz
  • 0
@smilealittlebit: Lepsze hamulce, dobre sezonowe opony czy waga auta jak najbardziej mają znaczenie, choćby dla drogi hamowania. Nie wspominając o samych kierowcach, gdzie pasjonat inwestujący w poprawę swoich umiejętności poprzez udział w szkoleniach bezpiecznej jazdy czy trackdayach, wie jak jego samochód zareaguje w skrajnych warunkach i ma dobre odruchy zaszczepione w pamięci mięśniowej, a dla niedzielnego kierowcy jeżdżącego z punktu a do b edukacja kończy się na egzaminie. Dla mnie
  • Odpowiedz
Nie wspominając o samych kierowcach, gdzie pasjonat inwestujący w poprawę swoich umiejętności poprzez udział w szkoleniach bezpiecznej jazdy czy trackdayach, wie jak jego samochód zareaguje w skrajnych warunkach i ma dobre odruchy zaszczepione w pamięci mięśniowej


@planarize: no masz przykład dokładnie takiego kierowcy na filmiku powyżej. gość, który na tagu #motoryzacja robi z siebie eksperta od bezpiecznej jazdy, a nie był w stanie przewidzieć, że mu samochód wyjedzie przed
  • Odpowiedz