Wpis z mikrobloga

Podpowiedzcie bo może ktoś był w podobnej sytuacji z telefonem.
Telefon to Oppo Find n2 Flip, kupiony w polskim media markcie, od nowości używany przez jedną osobę. Z ekranu zaczęła odklejać się folia, co normalnie naprawia się w ramach gwarancji producenta bezpłatnie, po wysłani do serwisu ten policzył sobie prawie 3000zł za wymianę SPRAWNEGO wyświetlacza bo folia na ekranie jest rzekomo nieoryginalna (jest taka jak ze sklepu) i w przypadku nieoryginalnej foli ekran może, ale nie musi ulec uszkodzeniu. Absurdalna sytuacja kiedy autoryzowany serwis zarzuca zarzuca że na telefonie ze sklepu jest folia której tam nie powinno być i dodatkowo chcą wymieniać z tego powodu w 100% sprawny ekran. Gdzie uderzać żeby to ogarnąć.
#telefony #oppo #serwisgsm
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach