Wpis z mikrobloga

jest tu ktoś kto zajmuje się gwarancją/reklamacją w sklepie rtvagd? sprawa wyglada tak, że kupiłem telewizor w piątek 24.01 (parę minut przed zamknięciem sklepu..) w sobotę z samego rana go podłączyłem i okazało się, że matryca jest pęknięta/wylana.. pan w sklepie przyjął zgłoszenie, ale niestety na razie 0 jakiejkolwiek informacji… da się to jakoś przyspieszyć? bo zostałem bez tv oraz pieniędzy..

#reklamacja #rtveuroagd #kiciochpyta
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@Miszcz_Joda: wiem, wiem… dlatego szukam może jakiś pracownik ma tu konto i jest w stanie to przyspieszyć… albo chociaż pozwolić to zwrócić i bym pojechał kupić nowy
  • Odpowiedz