Wpis z mikrobloga

Mirki potrzebuje pomocy w nagłośnieniu sprawy jak potraktował mnie sklep amazon.pl (W komentarzach wrzucam najważniejsze screeny z wymiany mailowej żeby nie było że to bait)

W skrócie: Kupiłem coś za 1719zł w klepie amazon.pl i zrobiłem zwrot, oni potwierdzili że paczka doszła ale teraz twierdzą że nie doszła, nie chcą oddać kasy i generalnie to mój problem.

Cała historia (sorry za długość, ale będzie też #rozdajo o czym na końcu)

- 29.11.2024 założyłem konto w sklepie amazon.pl żeby kupic Sobie gogle PSVR2 za 1719zł, zapłaciłem blikiem, paczka przyszła tydzień później, ale gogole mi nie podpasowały wiec zwróciłem je paczkomatem 12.12.2024r Wszystko załatwiane przez aplikacje amazona. Paczka doszła do amazona następnego dnia na co mam potwierdzenie inpostu ( nr przesyłki 600000356441208026504851). Myślałem, ze na tym koniec I wystarczy czekać na kasę, ale nie.

-13.12.2024 chciałem zobaczyc co tam sie dzieje ze zwrotem w aplikacji amazon, ale okazało sie ze zablokowali mi konto z informacją, że moja aktywnosć była niezgodna z ich regulaminem, ale że oddadzą kasę za wszystkie otwarte zamówienia. Myślałem że wystarczy teraz poczekać 2tyg i pieniądze do mnie wrócą.

W miedzy czasie próbowałem kontaktować sie z amazonem kilka razy telefonicznie, ale był problem bo na infolini widzą tylko że moje konto jest zablokowane i nie są w stanie nic zrobic co najwyżej napisać maila do innego działu.

-7.01.2025 dostałem dwa maile w jednym twierdzą że zamkneli mi konto bo dostali odemnie wnioski o zwrot za wiele zamówień (Ja zamówiłem tylko te gogle potem zablokowali mi konto) i drugi mail w którym potwierdzlili mi że paczka do nich doszła i że przetworzenie tego zwrotu potrwa dwa tygodnie od daty zwrotu (czyli od 12.12.2024)

-14.01.2025 Znów po kontakcie mailowym dostaje wiadomość że sorry ale jednak zwrot do nich nie dotarł z adonotacją że "Prawdopodobnie nie odpowiemy na dalesze e-maile dotyczące tego problemu" w tym momencie zapaliła mi sie czerwona lampka i troche sie wkurzyłem.

15.01.2024 dostałem dwa maila z amazona. Pierwszy o godzinie 9.02 z adresu shipment-tracking@amazon.pl że odsyłają mi te gogle i że mogę sobie kliknąć w link aby śledzić paczkę, ale po kliknięciu muszę sie zalogować czego nie mogę zrobić bo uwaga mam zablokowane konto.

Drugi mail przyszedł minutę później o o 9.03 z adresu ordered-update@amazon.pl że uwaga "Dziękujemy za odebranie paczki" gdzie nic nigdzie nie odbierałem zresztą nie wiem jak w ciagu jednej minuty miałbym to zrobić, nie dostałem nr listu przewozowego ani nic.

Kontaktowałem sie z nimi kilkukrotnie mailowo i telefonicznie ale nie udało mi sie nic zdziałać. Wczoraj wysłałem im maila ze screenami mailów i ich potwierdzeniem że paczka doszła oraz przedstawiłem całą historie. Myślałem że wezmą to na logikę ale nie, odpisali mi że nie mają mojej paczki i najlepsze było na końcu:

"Nie jesteśmy w stanie zaoferować Państwu dalszej pomocy w tej sprawie. Doceniamy Twój biznes i mamy nadzieję, że wkrótce się spotkamy".

Mirki tak jak pisałem wyzej za pomoc wykopaniu tego wpisu i znaleziska robie rozdajo 100zł (Zielonki też biorą udział) przelewem blikiem na nr tel. Losowanie odbędzie sie w niedziele 2.02.2025 o godzinie 21:00 przez #mirkorandom

*Warunkiem jest wykopanie i znaleziska i tego wpisu.

Moze ktos ma jakiś pomysł jak to ugryźć? bo szczerze nie popuszcze im tych 1719zł, sprawę napewno zgłoszę do rzecznika praw konumenta oraz jak będzie trzeba to założe im sprawę w sądzie czego przyznam jeszcze nigdy nie robiłem ale w końcy musi być ten pierwszy raz.

#afera #wykopefekt #oszukujo #amazon #rozdajo #prawo #pomocy
Meciek - Mirki potrzebuje pomocy w nagłośnieniu sprawy jak potraktował mnie sklep ama...

źródło: Screenshot 2025-01-28 073839

Pobierz
  • 236
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 58
@neski: Dzięki, dla mnie też ale niestety to prawda. Bardziej bym sie spodziewał takiego zachowania po jakimś Januszu z allegro czy olx a nie dużej firmie.
  • Odpowiedz
@Meciek: Na ogół słyszy się, że Amazon niechcący wysyła za dużo albo coś lepszego niż było zamówione a tu taki klocek...
()
Pewnie jakaś gnida na magazynie nie chce się przyznać do błędu - strasz ich UOKiKiem i wysyłaj maila na wszystkie maile jakie znajdziesz, może w końcu trafi do kogoś kompetentnego.
Ja tymczasem odpalam Małysza.
Dwudziestydrugi - @Meciek: Na ogół słyszy się, że Amazon niechcący wysyła za dużo alb...

źródło: comment_keeHvHC0kD7IwHQHPdmADGy99HdgpeWq

Pobierz
  • Odpowiedz
@Meciek: czy przy tym psvr jako sprzedawca wyświetlał się Amazon? Czasami inne podmioty sprzedają przez platformę.

Zadzwoń do nich jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Może trafisz na kogoś kto w miarę ogarnia po polsku, ale jeśli nie to po angielsku się dogadasz.
  • Odpowiedz
  • 99
@Meciek jeśli płaciłeś kartą to robisz chargeback i dostajesz kasę z powrotem. Mnie amazon.de tak wykiwał gdy twierdzili, że zwrot doszedł ale nie było w nim produktu. Wysłałem do banku całą moją bezskuteczną komunikację z Amazonem, potwierdzenia nadania i otrzymania zwrotu i miałem kasę z powrotem po około 3 tygodniach
  • Odpowiedz
na początek idz do powiatowego rzecznika praw konsumentow z wydrukami e-maili, on za darmo powinien pomoc Ci wysmazyć pismo - albo sam takie przygotuje, od tego oni sa , od tego są oni
  • Odpowiedz