Wpis z mikrobloga

#dzialalnoscgospodarcza #jdg

Mirki jak bardzo ufać januszowemu kontrahentowi z it kiedy zaczął nieterminowo opłacać faktury?
Zaczął zalegać z wypłatami za grudzień i wypłacają je bardzo w ratach. Wczoraj było spotkanie wykasniajace lol xddd że przez najbliższe pół roku będą opóźnienia.
Nieterminowość wypłat będzie rosła i rosła i rosła… i średnio to widzę. Hajs przesyłają sobie między spółkami żeby opłacić fv. Nie ma klientów to nie ma hajsu.

Myślę czy nie pocałować ich i nie kontynuować współpracy bo to chyba nie ma sensu. Byliście może w takiej sytuacji? xd
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Emulsja: Skrócenie terminu płatności i interwału faktur - cotygodniowa z tygodniowym terminem, albo w ogóle płatność zaliczkowa/vouchery przedplacone.

Gdy pojawiają się problemy z płynnością to z reguły jest już prosta do bankructwa. A z bankrutami rozlicza się tylko gotówkowo.
  • Odpowiedz
@odysjestem: No nic, mówię tylko że faktoring nie wejdzie bo w każdych warunkach jest idiotyczny - niezależnie czy klient ma lekkie problemy czy duże, czy ty byś chciał sfaktoringowac jakąś fakturę, to po prostu nowa forma chwilówki która nie opłaca się nikomu poza firmą faktoringową.

Z takim c------m klientem co ma problemy z płynnością to się nie robi interesów bez przedpłaty po prostu.
  • Odpowiedz
@Emulsja: elegancko wypowiedz umowę zgodnie z paragrafami i powiedz że jak będzie uregulowane to będziemy podpisywali nową umowę albo anulujemy te wypowiedzenie.

  • Odpowiedz