Aktywne Wpisy
BobekRobek +9
Wiem, że jest sobota i większość ludzi pewnie spędza czas na różnych aktywnościach niezwiązanych z pracą ale...
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja

pcela +97
Kolejny kierowca, co myśli, że wszystko mu wolno. Zastawiony cały chodnik i niszczenie zieleni.
Pojazd należy do ambasady Kataru.
#warszawa #wlochy #parkowanie #patoparkowanie #patologiazewsi #patologiazmiasta
Pojazd należy do ambasady Kataru.
#warszawa #wlochy #parkowanie #patoparkowanie #patologiazewsi #patologiazmiasta

źródło: temp_file2821284858309774076
Pobierz
#alkoholizm #chwalesie
źródło: image
PobierzPewnie już wydał.
Na spędzanie czasu z rodziną, albo na podróże, albo na hobby, albo na pierścionek dla żony, która od czasu, gdy nie pije zakochała sie w nim poraz drugi.
Wydał pewnie na zabawki dla dzieci bo zostało z zakupów 200 PLN, gdu się nie kupuje wódy na weekend. A może zamiast kurtki na deskę z Lidla, kupił synowi tę wypasioną z
Z rzeczy które wymieniłeś to relacje z partnerką to zupełnie coś innego niż jak chlałem, wtedy to była raczej wegetacja w związku.
I to wspaniałe uczucie mieć hajs żeby kupić np. pierścionek kobiecie, jak piłem to czasem nie stać mnie było na hotdoga z żabki :|
@krdewra: Niestety to tak nie działa. Poczytaj (nawet tutaj) relacje z ośrodków dotyczące tych, co tam są, bo muszą. Pozostała część postu bardzo ładnie napisana.
@Sztajmes_Nikczemny_Szlifierz